Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu usuwania awarii, w ramach pogotowia lokatorskiego, w zasobach mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W POLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4311350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgkim.police.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług z zakresu usuwania awarii, w ramach pogotowia lokatorskiego, w zasobach mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913ad9cb-7768-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020312/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług z zakresu usuwania awarii, w ramach pogotowia lokatorskiego, w zasobach mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Wykonywanie usług z zakresu usuwania awarii, w ramach
pogotowia lokatorskiego, w zasobach mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zakresem rzeczowym prac, przewidywanych do
wykonywania, w ramach pogotowia lokatorskiego, stanowiącym załącznik 6 do SWZ, Zakresem obowiązków
Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4
do niniejszej SWZ.
3. Zasoby administrowane przez ZGKiM, w których będą świadczone usługi pogotowia lokatorskiego, stanowią
załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJM-BISS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513170450
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 101
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
- Wykonywanie w 2025 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.