eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszczonówPrzebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie



Og³oszenie z dnia 2021-04-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00042703 z dnia 2021-04-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Pi³sudskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 28 20

1.5.8.) Numer faksu: 46 858 28 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3bb80dfc-a742-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00042703

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001044/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl,tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Pozosta³e informacje zosta³y okre¶lone w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzib± przy Placu Pi³sudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie”. na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.)., 4) Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5) Administrator przetwarza dane w oparciu o nastêpuj±ce podstawy prawne:-ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,-ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.),- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.);-rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)-Art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w zwi±zku z uzasadnionymi interesami administratora polegaj±cymi na ewentualnym dochodzeniu roszczeñ. oraz w zwi±zku z realizacj± zawartej umowy art. 6 ust. 1 lit b RODO).II. Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informujê, ¿e:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzib± przy Placu Pi³sudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, 4) Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Pozosta³e informacje zosta³y okre¶lone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.2.3.2021.KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa fragmentu ulicy S³onecznej w Kaczkowie” na odcinku o d³ugo¶ci 600 mb od km 1+290 (km roboczy 0+000) do km 1+890 (km roboczy 0+600). Pozosta³e informacje Zamawiaj±cy wskaza³ w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najni¿sz± cenê otrzyma 60 pkt, pozosta³e oferty bêd± oceniane wg wzoru: K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt K1 – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena, Cmin – najni¿sza cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegaj±cej odrzuceniu,Cx – cena oferty badanej. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.b) „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci” – waga = 10% Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 10% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spe³niania niniejszego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 10 punktów. Ocena ofert w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci” zostanie dokonana przy zastosowaniu nastêpuj±cych regu³: minimalny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci jaki mo¿e byæ zaoferowany wynosi 4 lata. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ termin nie d³u¿szy ni¿ maksymalnie 6 lat. Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium, dokonuj±c oceny oferty Wykonawcy, bêdzie stosowa³ nastêpuj±c± punktacjê: – 0 pkt za udzielenie rêkojmi i gwarancji jako¶ci podstawowej, tj. na okres 4 lata, – 5 pkt za udzielenie rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres 5 lat, – 10 pkt za udzielenie rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres 6 lat.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty wpisze inny okres ni¿ ww. warto¶ci (4/5/6 lat), wówczas Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaaferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – 4 lata i taki okres zostanie przyjêty do umowy oraz przyzna 0 pkt. w niniejszym kryterium.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze ¿adnego okresu, wówczas Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaaferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – 4 lata i taki okres zostanie przyjêty do umowy oraz przyzna 0 pkt. w niniejszym kryterium.c) „termin realizacji zamówienia” – waga = 30 %Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 30% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spe³niania niniejszego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 30 punktów. Ocena ofert w kryterium „termin realizacji zamówienia” zostanie dokonana przy zastosowaniu nastêpuj±cych regu³: punktacji bêdzie podlega³ termin realizacji zamówienia.Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium, dokonuj±c oceny oferty Wykonawcy, bêdzie stosowa³ nastêpuj±c± punktacjê: – 30 pkt za zaoferowanie terminu realizacji – w ci±gu 40 dni od dnia podpisania umowy.– 15 pkt za zaoferowanie terminu realizacji – w ci±gu 50 dni od dnia podpisania umowy.– 0 pkt za zaoferowanie terminu realizacji – w ci±gu 60 dni od dnia podpisania umowy.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty wpisze inny termin ni¿ ww. warto¶ci (40/50/60 dni), wówczas Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaaferuje termin realizacji zamówienia – w ci±gu 60 dni od dnia podpisania umowy i taki termin zostanie przyjêty do umowy oraz przyzna 0 pkt. w niniejszym kryterium.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze ¿adnego terminu, wówczas Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaaferuje termin realizacji zamówienia – w ci±gu 60 dni od dnia podpisania umowy i taki termin zostanie przyjêty do umowy oraz przyzna 0 pkt. w niniejszym kryterium.Dla celów porównawczych przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.2. Zgodnie z ww. kryteriami ka¿da oferta zostanie oceniona wed³ug wzoru:S = K1 + K2 + K3, gdzie:S – ³±czna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,K1 – pkt w kryterium cena,K2 – pkt w kryterium okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci,K3– pkt w kryterium termin realizacji zamówienia. Oferta wykonawcy mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.4. Oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± sumê punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±.Pozosta³e informacje Zamawiaj±cy okre¶li³ w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi, w sk³ad której wchodzi³o wykonanie nawierzchni metod± powierzchniowego utrwalenia drogi na powierzchni min. 1000 m2. Uwaga!Powy¿szy warunek bêdzie spe³niony, je¿eli w sk³ad ww. robót budowlanych bêdzie wchodzi³o równie¿ wykonanie np. podbudowy, poboczy, przepustów, rowów czy oznakowania. Zamawiaj±cy nie uwzglêdni na poczet ww. robót budowlanych: chodników, zjazdów, parkingu, o¶wietlenia drogowego i innych obiektów.Zamawiaj±cy wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia albo na zasadach okre¶lonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki okre¶lone w niniejszym pkt by³y spe³nione samodzielnie przez jednego wykonawcê.Powy¿sze oznacza, ¿e w przypadku wykazania do¶wiadczenia zakazuje siê ³±czenia zamówieñ przez dwa lub wiêcej podmioty.Ponadto wykonawca, bêd±c cz³onkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, mo¿e pos³u¿yæ siê nabytym do¶wiadczeniem tylko i wy³±cznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykona³ osobi¶cie. Istotna jest jedynie czê¶æ faktycznie przez niego zrealizowana.W przypadku gdy rozliczenie pomiêdzy Wykonawc±/podmiotem, a Zamawiaj±cym/odbiorc± za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ publikacji Og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, bez ograniczeñ – kierownika budowy.Ponadto ww. osoba musi posiadaæ do¶wiadczenie w kierowaniu min. 2 robotami budowlanymi, z których ka¿da polega³a na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi, w sk³ad której wchodzi³o wykonanie nawierzchni metod± powierzchniowego utrwalenia drogi na powierzchni min. 1000 m2, przy czym funkcja kierownika budowy winna trwaæ do momentu odbioru koñcowego tych robót.Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla potencja³u kadrowego w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (oraz ustawy z dnia 22 lipca 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w celu realizacji zamówienia co najmniej:- kombajnem drogowym (zestaw zespolony: skrapiarka plus rozsypywacz grysu), z elektronicznym sterowaniem i rejestracj± rzeczywistego wydatku lepiszcza, zbiornikiem min. 10.000 litrów oraz z podgrzewaniem do emulsji i zasobnikiem min. 8m3 na grys, z szeroko¶ci± robocz±: min. 0,3m, maks. 3m – 1 szt.;- szczotk± mechaniczna – 1 szt.;- walcem drogowym ogumionym – 1 szt. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek okre¶lony w pkt 2 c), Wykonawcy mog± spe³niæ ³±cznie.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:i. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;ii. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:i. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5A do SWZ;ii. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5B do SWZ.iii. wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 5C do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 1 do Formularza oferty.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.Pozosta³e informacje, Zamawiaj±cy okre¶li³ w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SWZ – Wzór Umowy.2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy.3. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-13 11:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). 4) Wype³niony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 1. Wykonawca zobowi±zany bêdzie za³±czyæ do oferty kosztorys ofertowy na podstawie za³±czonych do SWZ przedmiarów robót (Za³±cznik nr 7 do SIWZ).4. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).5. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow 6. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .7. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:1) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow;2) drog± elektroniczn±: zamowienia.publiczne@mszczonow.pl8. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:a) w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia: Pani Ma³gorzata Krze¶niak, e-mail: tel. (46) 858 28 54, zamowienia.publiczne@mszczonow.plb) w sprawach proceduralnych: Pani Katarzyna Marzoch, tel. (46) 858 28 64, zamowienia.publiczne@mszczonow.pl9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w ci±gu 40 albo 50 albo 60 dni od dnia podpisania umowy, w zale¿no¶ci od tre¶ci z³o¿onej oferty.
2021-04-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.