eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneWYMIANA NAWIERZCHNI JEZDNI UL.CHUDOWSKA W ORNONTOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042715 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA NAWIERZCHNI JEZDNI UL.CHUDOWSKA W ORNONTOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MIKOŁOWIE Z SIEDZIBĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277736893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: CHOPINA 8

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pzd.mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolowski.dobrybip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA NAWIERZCHNI JEZDNI UL.CHUDOWSKA W ORNONTOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6deb16-819d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000971/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana nawierzchni jezdni ul.Chudowska w Ornontowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015769/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.ZP.3211.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157640,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany nawierzchni jezdni ul. Chudowskiej w Ornontowicach.Odcinek drogi powiatowej przeznaczonej do naprawy od obrębu przejazdu kolejowego do granicy gminy (skrzyżowanie z ul.Polną) – 170 mb, posiada nawierzchnię asfaltobetonową. Przekrój poprzeczny daszkowy. Nawierzchnia na odcinku przewidzianym do wymiany wykazuje zdeformowania profilu poprzecznego i podłużnego (przełomy), struktura powierzchni jest rakowata z mikrospękaniami. Zakres robót do wykonania obejmuje: • oznakowanie prowadzonych robót – wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,• wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych w tym frezowanie osłabionych krawędzi nawierzchni oraz frezowanie na wcinkach – zgodnie z przedmiarem robót,• wykonanie korytowania krawędzi drogi – szerokość średnia 1,8 m, grubość 15 cm,• ułożenie podbudowy z mieszanki bitumicznej AC22P – gr. 15 cm,• mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych oraz skropienie emulsją asfaltową,• wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – asfaltową, średnia grubość wyrównania 3 cm• wykonanie mechanicznie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S – grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (kategoria ruchu KR 3 – KR 6),• ścięcie zawyżonych poboczy,• umocnienie poboczy tłuczniem sortowanym, średnia szerokość 1 m.Wykonanie ww. robót nastąpi zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 9 do SWZ). Szczegółowy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118903,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181907,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118903,55

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Rzymek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351609899

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 9

7.3.4) Miejscowość: Orzesze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-180

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118903,55

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.