Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225619/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu hali warsztatowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu hali warsztatowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce386a01-27ff-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/37/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 834330,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu hali warsztatowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- projekt techniczny (konstrukcyjno – budowlany) zał. nr 1 a) do SWZ;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 1 b) do SWZ;
- przedmiar robót zał. nr 1 c) do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia (informacje uzupełniające) zał. nr 1 d) do SWZ.
3. Okres gwarancji:
Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia – min. 36 miesięcy licząc od daty podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.,
ul. Nowohucka 1,
31–580 Kraków.
5. Zamawiający żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy który nie odbył wizji lokalnej, o której mowa powyżej.
Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji na adres e-mail: beata.wolnik@mpo.krakow.pl w terminie nie później niż 48 godzin przed planowanych terminem wizji wyznaczonej przez Zamawiającego. Z ramienia każdego Wykonawcy w wizji mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 osoby. Jeżeli ilość osób chcących odbyć wizję w pierwszym terminie będzie przekraczać 8 osób Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na odbycie wizji lokalnej dla pozostałych osób jednakże nie później niż 2 dni robocze od planowanego terminu pierwszej wizji lokalnej.
Pierwsza wizja lokalna odbędzie się w dniu 15.10.2021 r. o godz. 11:00. Miejsce zbiórki – Portiernia MPO Sp. z o.o. przy ul. Nowohuckiej 1.
Wykonawcy będą mogli zapoznać się z miejscem na którym realizowana będzie przedmiotowa inwestycja.
Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania.
Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym w ww. wizji oświadczenie o odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej które to oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
Terminy zadawania pytań i udzielnych odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1034430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1034430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1034430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STABO s.c Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 123057967
7.3.3) Ulica: ul. Handlowców 2
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STABO S.C. Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
jakie przetargi wygrała firma
STABO S.C. Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1034430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach przy ul. Słonecznej 4 i Przebudowa budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.