Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00231258/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2022/BZP 00098915/01 - Wynik z dnia 2022-03-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby Szpitala SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby Szpitala SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46b91b10-8285-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00042782
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy. Instrukcja korzystania z Platformy:1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia
„Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do
Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;4) w zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e
dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. Niezbêdne wymagania sprzêtowo
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4 mb/s,2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji
:pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym w rozmiarze do 50 MB. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków. Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP
00- 416 Warszawa, ul. Czerniakowska 2312. inspektorem ochrony danych osobowych w SPSK im. prof. W. Or³owskiego CMKP jest Pan W³odzimierz Jackowski / tel. 22 584 13 25 / email inspektorOD@szpitalorlowskiego.plSzczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/8/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 11
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Pieluchomajtki
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Chusteczki antybakteryjne,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Artyku³y higieniczne do jamy ustnej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Artyku³y jednorazowego u¿ytku do higieny jamy ustnej,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Ochraniacze jednorazowy do basenu szpitalnego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – G±bka do higieny jamy ustnej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – Dozownik ¶cienny do preparatów p³ynnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – Rêcznik jednorazowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Rêkawica do higieny pacjenta,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – Jednorazowa myjka do cia³a
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – Prze¶cierad³a jednorazowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artyku³y i preparaty do higieny jamy ustnej lub zêbów
33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty, Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw cze¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3. O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cegoZa³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli
nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w
ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty
wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE,
Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2021 poz. 1565 z pó¼n. zm.).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cegoZa³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli
nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w
ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia
wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty
wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2020 poz. 186 z pó¼n. zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie stosownego aneksu podpisanego przez obie strony w nastêpuj±cym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poni¿ej tj.: 1) W zakresie zmiany wielko¶ci opakowania, a co za tym idzie ceny, tak aby zmiana nie prowadzi³a do podwy¿szenia warto¶ci przedmiotu niniejszej umowy;2) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu okre¶lonego w Formularzu asortymentowo - cenowym pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiaj±cego. 3) W zakresie zmiany cen, w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcê zmianê stawki podatkowej;4) W zakresie przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do czasu ich wyczerpania,tak aby zmiana terminu obowi±zywania umowy nie prowadzi³a do podwy¿szenia warto¶ci przedmiotu niniejszej umowy.5) W zakresie dokonywania zmian ilo¶ciowych przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Za³±czniku do niniejszej umowy tj. formularzu asortymentowo –cenowym nie przekraczaj±cych warto¶ci umowy. Zmiany te dotyczyæ mog± przesuniêæ ilo¶ciowych pomiêdzy pozycjami w ramach jednego pakietu, a tak¿e pomiêdzy wszystkimi pakietami objêtymi niniejsz± umow±.6) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego pisemne go powiadomienia Zamawiaj±cego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych zmianê. 2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia warunków niniejszej umowy wprowadzane s± w formie aneksu do umowy i wymagaj± zgody obydwu stron na pi¶mie – podrygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porêbskiego 1-12 w ¦winouj¶ciu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudow± budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i monta¿ latarni o¶wietleniowych (...) na podwórku pomiêdzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wa³owej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "¦wi±teczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Us³uga wykonywania okresowej konserwacji urz±dzeñ i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeñ w obiektach Stra¿y Granicznej
- Pielêgnacja zieleni, utrzymanie czysto¶ci oraz ukwiecenie elementów ma³ej architektury na pêtlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dostawê p³yt DVD i CD, papierów ksero, ¶rodków czyszcz±co - dezynfekuj±cych, artyku³ów gospodarstwa domowego oraz soli pró¿niowej tabletkowanej
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materia³ów diagnostycznych
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia oraz materia³ów do sterylizacji dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Skar¿ysku - Kamiennej w 2025 roku
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Szpital w I³¿y
- "DOSTAWY ¦RODKÓW I AKCESORIÓW DO SPRZ¡TANIA W ROKU 2025 Z PODZIA£EM NA ZADANIA"
wiêcej: Produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.