Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2023/BZP 00042565/01 - Wynik z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08daa07-6bde-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 633874,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366996,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Miruna - filet mrożony - 600 kg, Paluszki rybne z fileta - 240 kg, Łosoś - 60 kg, Makrela w sosie pomidorowym - 80 szt., Tuńczyk w sosie własnym - 80 szt., Brokuł mrożony - 180 kg, Brukselka mrożona - 60 kg, Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony - 50 kg, Fasola szparagowa żółta - 150 kg, Fasolka szparagowa zielona - 80 kg, Groszek mrożony - 150 kg, Jeżyna - 20 kg, Borówka leśna ( jagoda ) - 60 kg, Kalafior mrożony - 180 kg, Malina mrożona - 150 kg, Mieszanka kompotowa mrożona - 850 kg, Marchew z groszkiem - 45 kg, Mini marchewka mrożona - 60 kg, Truskawka mrożona - 200 kg, Wiśnia drylowana mrożona - 150 kg, Zupa jarzynowa mrożona - 45 kg, Włoszczyzna - 200 kg, Śliwka węgierka bez pestek - 60 kg, Dynia - 80 kg Szpinak rozdrobniony brykiet - 40 kg.Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 41576,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Arbuz - 500 kg, Banan - 600 kg, Borówka amerykańska - 20 kg, Brzoskwinia Polska - 100 kg, Cytryna - 80 kg,Gruszka - 400 kg, Jabłko szara reneta - 200 kg, Jabłka - 2300 kg, Kiwi - 100 kg, Malina - 20 kg, Mandarynka - 200 kg, Morela - 60 kg, Nektarynka - 60 kg, Pomarańcza - 500 kg, Śliwa - 60 kg, Truskawka - 80 kg, Winogrona - 100 kg, Granat - 50 szt., Melon żółty - 20 szt., Awokado - 50 szt., Buraki czerwone z botwiną (młode) - 50 szt., Brokuły - 30 szt., Buraki czerwone - 260 kg, Cebula - 300 kg, Cebula czerwona - 60 kg, Cebula młoda ze szczypiorkiem - 50 szt., Cukinia - 120 kg, Czosnek - 350 szt., Fasola "piękny Jaś"(tyczny lub karłowy) - 100 kg, Fasola biała i czerwona - 40 kg, Kalafior - 100 szt., Kapusta biała - 200 kg, Kapusta biała młoda - 130 szt., Kapusta kiszona biała - 300 kg, Kapusta pekińska - 200 szt., Kapusta włoska - 100 szt., Koperek zielony - 1000 szt., Kalarepa - 300 szt., Marchewka - 1100 kg, Marchewka młoda - 150 szt., Ogórek kiszony - 350 kg, Ogórek świeży - 550 kg, Papryka czerwona - 80 kg, Papryka żółta - 40 kg, Papryka zielona - 20 kg, Pieczarki świeże - 400 kg, Pietruszka korzeń - 470 kg, Młoda pietruszka z nacią - 50 szt., Pietruszka natka - 1200 szt., Pomidory - 300 kg, Pomidory koktajlowe - różne odmiany - 100 kg, Pory - 400 szt., Rzodkiewka - 250 szt., Sałata zielona (różne odmiany) - 225 szt., Seler młody z liśćmi - 75 szt., Seler korzeniowy - 300 kg, Soczewica czerwona i zielona - 80 szt., Susz z buraka czerwonego - 400 szt., Szczypiorek - 600 szt., Lubczyk świeży - 300 szt., Zioła świeże - 100 szt., Ziemniaki - 7000 kg, Seler naciowy - 20 szt., Cieciorka - 20 kg, Kiełki rzodkiewki - 50 szt.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 64610,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Jogurt naturalny 2% 400g - 120 szt., Jogurt grecki 9% 400g - 150 szt., Jogurt naturalny wiadro 5kg - 220 szt., Jogurt naturalny bez laktozy - 100 szt., Jogurt pitny 150g - 1000 szt., Masło - 1200 szt., Mleko UHT 2% - 3400 szt., Mleko bez laktozy - 150 szt., Ser Edamski - 40 kg, Ser Gouda -40 kg, Serek mozzarella kulka - 50 szt., Ser Mozzarella wiórki - 30 kg, Ser Gouda wiórki - 20 kg, Ser feta - 20 szt. , Ser topiony - 240 szt., Śmietana 18% - 1800 szt., Śmietana 30% - 150 l, Śmietana 36% - 130 l, Twaróg półtłusty - 200 kg, Serek maskarpone - 100 szt., Kefir 200g - 1500 szt., Kefir 1l - 70 szt., Zsiadłe mleko 400g-500g - 50 szt., Jogurt naturalny 150g - 1000 szt., Ser na sernik wiaderko 1kg - 350 szt.Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 55434,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Kark wp b/k kl.1 - 210 kg, Schab wp b/k - 300 kg, Słonina bez skóry - 20 kg, Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 - 740 kg, Żeberka wp paski, trójkąty - 200 kg, Udko z kurczaka - 400 kg, Kurczak świeży - 200 kg, Filet z kurczaka b/s i b/k - 520 kg, Porcja rosołowa - 1000 kg, Filet z indyka b/s i b/k - 350 kg.Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 71863,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Szponder wołowy b/k - 40 kg, Rostbef wołowy b/k kl.1 - 40 kg.Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 3874,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Podgardle wędzone - 50 kg, Szynka wędzona parzona z Lubinki - 30 kg, Kiełbasa wiejska z Lubinki - 60 kg, Kiełbasa zwyczajna Lubinka lub Rol-pek - 60 kg, Parówki z szynki - 60 kg, Sopocka tradycyjna - 70 kg, Kurczak z Bobrownik - 30 kg, Indyk gotowany - 30 kg.Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 12965,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Chleb pszenno żytni - 700 szt., Chleb graham - 100 szt., Chleb słonecznikowy - 500 szt., Chleb jęczmienny - 100 szt., Chleb żytni - 120 szt., Wek / bagietka - 1100 szt., Bułka zwykła, kajzerka, grahamka - 1400 szt., Placek drożdżowy - 60 kg, Drożdżówka – różne rodzaje - 760 szt., Bułka tarta - 120 kg, Drożdże - 10 kg, Ciastka kruche - 40 kg, Szarlotka - 60 kg, Pączki - 240 szt.Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 20333,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pierogów do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Pierogi ruskie - 200 kg, Pierogi z owocami (truskawka, jagoda) - 270 kg, Pierogi z serem bez rodzynek - 270 kg, Pierogi leniwe - 270 kg, Kluski śląskie - 270 kg, Uszka z mięsem (łopatka wieprzowa), pieczarkami - 50 kg.Realizacja dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 21946,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Jaja kurze L - 9000 szt.Realizacja dostaw: min 2 razy w tygodniu /w dni robocze/ w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3870,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Ananasy w syropie - 40 szt., Żurek na wodzie źródlanej - 220 szt., Bazylia - 50 szt., Brzoskwinie w syropie - 100 szt., Chrzan tarty - 50 szt., Cukier kryształ -680 kg, Cukier puder - 120 szt., Curry - 60 szt., Cynamon - 30 szt., Cukier z Wanilią Burbon - 50 szt., Czekolada - 130 szt., Czosnek granulowany - 24 szt., Ekstrakt naturalny Wanilia Burbon z Madagaskaru 30ml - 30 szt., Dżem niskosłodzony - 80 szt., Fasola biała i czerwona w puszce - 60 szt., Groszek zielony konserwowy - 100 szt., Groszek ptysiowy 125g - 480 szt., Herbata expressowa czarna 100szt. - 30 szt., Herbata owocowa - 500 szt., Mus owocowy - 1500 szt., Kakao naturalne 150g - 100 kg, Kawa bezkofeinowa - 100 szt., Ketchup 480g - 80 szt., Imbir mielony - 20 szt., Kminek mielony - 100 szt., Kminek cały - 30 szt., Napój owsiany ALPRO - 150 szt., Koncentrat pomidorowy Pudliszki 950g - 200 szt., Kukurydza konserwowa - 100 szt., Liść laurowy - 50 szt., Majeranek suszony - 72 szt., Majonez Kielecki - 60 szt., Miód - 20 szt., Morele suszone - 40 szt., Musztarda - 40 szt., Ocet - 15 szt., Ogórki konserwowe - 50 szt., Olej roślinny - 330 l, Olej roślinny z ziołami i warzywami -25 szt., Oliwa z oliwek - 15 szt., Oregano - 40 szt., Papryka słodka mielona czerwona - 180 szt., Pasta Pesto - 90 szt., Pieprz czarny mielony - 5 kg, Płatki czekoladowe i Corn-flakes - 320 szt., Płatki migdałowe - 80 szt., Pomidory krojone bez skórki 2500ml - 90 szt., Przyprawa „Vegeta Natur” - 50 kg, Przyprawa do mięs i do kurczaka - 20 kg, Rodzynki , żurawina - 80 szt., Sałatka z czerwonej kapusty - 528 szt., Seler konserwowy 0,9l - 30 szt., Słonecznik łuskany - 5 kg, Sezam - 60 szt., Sól kamienna jodowana - 180 kg, Śliwka kalifornijska - 5 kg, Wafle ryżowe - 170 szt., Wiórki kokosowe - 5 kg, Woda mineralna - 1300 szt., Ziele angielskie - 75 szt., Zioła prowansalskie - 30 szt., Żelatyna 50g - 60 szt., Chrupki kukurydziane - 150 szt., Mleczko kokosowe - 50 szt., Powidło śliwkowe - 200 szt., Kasza jaglana - 65 kg, Kasza gryczana - 20 kg, Kasza kuskus - 90 kg, Kasza jęczmienna - 150 kg, Kasza manna - 80 kg, Kasza pęczak - 50 kg, Makaron różne kształty - 600 kg, Makaron -różne kształty razowy - 50 kg, Makaron -różne kształty bezglutenowy - 20 szt., Mąka pszenna - 500 kg, Pieczywo bezglutenowe - 20 szt., Gałka muszkatołowa - 30 szt., Mleko skondensowane słodzone Gostynin - 50 szt., Ciastka bezglutenowe - 10 szt., Wafel tortowy niskocukrowy - 200 szt., Baton zbożowy - 1000 szt., Orzechy łuskane – laskowe, włoskie - 5 kg, Mąka ziemniaczana - 50 kg, Mąka bezglutenowa - 3 kg, Płatki zbożowe - 100 szt., Ryż paraboliczny, basmati - 150 kg, Ryż biały długoziarnisty, brązowy - 150 kg, Kasza kukurydziana - 5 kg.Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 70524,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54047,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58640,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54047,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jawit” A. i J. Białas, L. i W. Lampara Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-00-06-798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54047,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90858,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90858,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90858,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ZZ" Sp. J. Zbigniew Czoch, Zdzisław Bałuszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-28-30-085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90858,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62285,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75971,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62285,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Stanosz P.H.U.P. "AGA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-10-05-364
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62285,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28591,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32835,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28591,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „PRIMA” BĄK Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817-21-74-032
7.3.3) Ulica: Głowackiego 27
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28591,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Stanosz P.H.U.P. "AGA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-10-05-364
7.3.3) Ulica: Kochanowskigo 43
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79796,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79796,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79796,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Stanosz P.H.U.P. "AGA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-10-05-364
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79796,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.