Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
- 2021/BZP 00012403/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012403/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014934/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00016458/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042804 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowoczesnego sprzętu do Centrum Diagnostyki i Terapii Laserowej Fundacji Politechniki Łódzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Politechniki Łódzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101265884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 631 21 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://fundacja.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://fundacja-plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność społecznie użyteczna w sferze zadań publicznych na rzecz ogółu społeczności, w szczególności: studentów, samorządu studenckiego, pracowników PŁ, dzieci i młodzieży
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nowoczesnego sprzętu do Centrum Diagnostyki i Terapii Laserowej Fundacji Politechniki Łódzkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4018509-7b3a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Zakup nowoczesnego sprzętu do Centrum Diagnostyki i Terapii Laserowej Fundacji Politechniki Łódzkiej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012403/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 672476,55 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej – 1 sztuki aparatu USG, o asortymencie i ilościach określonych Zestawieniu parametrów wymaganych dla Części nr 1, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz we Wzorze umowy dla Części nr 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 166327,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej – 1 sztuki lasera pikosekundowego, o asortymencie i ilościach określonych Zestawieniu parametrów wymaganych dla Części nr 2, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz we Wzorze umowy dla Części nr 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 38636100-3 - Lasery
4.5.5.) Wartość części: 372198,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej – 1 sztuki systemu do modelowania sylwetki, o asortymencie i ilościach określonych Zestawieniu parametrów wymaganych dla Części nr 3, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz we Wzorze umowy dla Części nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 133950,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214920,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214920,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trimed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-20-40-907
7.3.3) Ulica: ul. Radzikowskiego 126/14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214920,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498960,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498960,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498960,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LASER PROJEKT2000 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-20-69-302
7.3.3) Ulica: Aleja KEN 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498960,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LASER PROJEKT2000 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-20-69-302
7.3.3) Ulica: Aleja KEN 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części.
- "Dostawa dwóch szt. macierzy dyskowych"
- 2025 Usługa napełniania tlenem medycznym i tlenkiem azotu butli oraz dzierżawa butli dla WSRM w Łodzi
- Wymiennik ciepła gaz-ciecz.
- MZŻ.262.4.2025.T Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie 12 miesięcy tj. od 01.05.2025 r. do 30.04.2026r
- Dostawy środków do dezynfekcji dla potrzeb całego szpitala
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP APARATU USG
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Spektrometr NMR 500 MHz do badań ciała stałego z wyposażeniem.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.