eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa kasz,płatków, ryżu i ziaren do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w 2024r



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kasz,płatków, ryżu i ziaren do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kasz,płatków, ryżu i ziaren do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cf59356-b125-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.D.271.17.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
kasz, płatków oraz ryżu

1. Zadania oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia oraz dostaw

1) Zadanie 1: kasze i płatki
Produkty bez dodatku oleju palmowego:
a) CPV 15.61.30.00-8 - kasze w ilości:
- gryczana – 110 kg
- jęczmienna (pęczak) w opakowaniach do 25 kg – 2.000 kg
- kukurydziana w opakowaniach do 5 kg – 100 kg
- manna w opakowaniach 1 kg – 100 kg
- komosa ryżowa – 50 kg
b) płatki w ilości:
- CPV 15.61.33.11-1- kukurydziane (bez dodatków) w opakowaniach do 1 kg – 50 kg
- CPV 15.61.33.80-5 - owsiane górskie w opakowaniach do 30 kg – 1000 kg
c) chrupki kukurydziane naturalne w opakowaniu do 0,1 kg – 20 kg
d) wafle ryżowe naturalne w opakowaniach do 1 kg – 60 kg
e) pieczywo chrupkie żytnie typu wasa – 100 kg

2) Zadanie 2: ryż
a) CPV 15.61.40.00-5 - ryż Parboiled w opakowaniach do 5 kg – 4.500 kg
b) CPV 15.61.10.00-4 - ryż naturalny brązowy w opakowaniach do 5 kg – 750 kg

3) Zadanie 3: ziarna
a) CPV 03.11.10.00-2 - lucerna (alfalfa) w ilości 10 kg
b) CPV 03.11.13.00-5 - pestki słonecznika w ilości 800 kg
c) CPV 03.11.10.00-2 - len konsumpcyjny (siemię lniane) w ilości 700 kg
d) CPV 03.11.17.00-9 - pestki dyni nie łuskane w ilości 30 kg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
e) CPV 03.21.12.00-5 - kukurydza ziarno w ilości 2.000 kg
f) CPV 03.21.22.13-6 - groch suszony 400 kg
g) CPV 03.21.22.10-5 - fasola suszona 300 kg
h) CPV 03.21.22.11-2 - soczewica suszona 150 kg


2. Terminy realizacji dostaw:
1) Termin rozpoczęcia realizacji dostaw planowany jest na styczeń 2024 roku.
2) Termin zakończenia realizacji dostaw ustala się opcjonalnie:
a) do dnia: 31 grudnia 2024 roku,
b) do wyczerpania kwoty netto przeznaczonej na realizację niniejszej Umowy.
3) Przewiduje się możliwość przedłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy,
w przypadku niewykorzystania kwoty przeznaczonej na jej realizację.

3. Realizacja dostaw następować będzie:
a) dla zadania 1 dostawy będą realizowane raz w miesiącu do godziny 10.00 do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3, transportem Wykonawcy wraz
z wyładowaniem do magazynu,
b) dla zadania 2 dostawy będą realizowane raz w miesiącu do godziny 10.00 do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3, transportem Wykonawcy wraz
z wyładowaniem do magazynu,
Czas realizacji zamówienia:
do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez dział zaopatrzenia ZOO.
c) dla zadania 3 dostawy będą realizowane raz na dwa miesiące do godziny 10.00 do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3, transportem Wykonawcy wraz z wyładowaniem do magazynu.
Czas realizacji zamówienia:
do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez dział zaopatrzenia ZOO.


4. Przedmiot dostawy powinien spełniać następujące warunki:
- zgodnie z Polską Normą,
- dostarczany środkiem transportu posiadającym decyzję o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych,
- termin ważności dostarczonego produktu: minimum 2 miesiące od daty dostarczenia do magazynu zamawiającego,
5. Cechy dyskwalifikujące:
- zaparzenie, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, gnicie, pleśń, zawilgocenie.

6. Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań mikrobiologicznych i chemicznych
w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Dostawcy zobowiązuje go do opłaty badań.

7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15611000-4 - Ryż łuskany

03111000-2 - Nasiona

03111300-5 - Nasiona słonecznika

03111700-9 - Nasiona warzyw

03211200-5 - Kukurydza

03212213-6 - Groch suszony

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81250,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81250,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81250,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: Portowa3

7.3.4) Miejscowość: Puck

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81250,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.