eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Różana › Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu "Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042861 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siennica Różana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennica Różana 265A

1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 575-92-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siennicarozana@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsiennicarozana.bip.e-zeto.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5813503-7bb4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002187/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Programu Operacyjny Województwa Lubel­skiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne – projekty lokalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012887/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143917,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań informatycznych, digitaliza­cyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Sienni­ca Różana”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Pro­gramu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzic­two kulturowe i naturalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego).2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:2.1 przygotowanie szczegółowego programu promocji zawierającego rodzaje działań, czas i sposób ich realizacji, w tym termin przygotowania materiałów do ich akcepta­cji przez Zamawiającego,2.2 wykonanie portalu internetowego,2.4 Wykonanie digitalizacji zasobów malarstwa i sztuki ludowej,2.5 wykonanie digitalizacji „Izby obrzędów Lubelszczyzny”,2.6 wykonanie wizualizacji w przestrzeni 3D pod nazwą „Wirtualny park Miniatur Woje­wództwa Lubelskiego”,2.7 wykonanie audiobooków oraz wersji drukowanej wierszy / fragmentów utworów Mi­kołaja Reja,2.8 wykonanie tablic pamiątkowych,2.9 opracowanie artykułów promocyjnych i zamieszczenie ich w lokalnej prasie.3 Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: 3.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 Pzp, wymaga aby czynności związane z wykony­waniem czynności administracyjno-biurowych związanych z pełnieniem funkcji personelu biurowo-administracyjnego (sekretariat), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. 3.2 Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. Osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy (zał. Nr 7 do SWZ).3.3 Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czyn­ności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończe­niem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.3.4 Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednooso­bową działalność gospodarczą.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 7 – wzorze umowy.5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczo­wych części zamówienia.6 Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamó­wienia od­powiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powo­dujące, że dal­sze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 7 Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za­mówienia pu­blicznego, jeśli środki publiczne, które zamawiający może przeznaczyć na sfi­nansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174456,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179457,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174456,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIALINE Rafał Rzucidło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 715-152-92-22

7.3.3) Ulica: Pogodna 6/16

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174456,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.