Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00077261/01 - Wynik z dnia 2022-03-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa ciek³ego helu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa ciek³ego helu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7c6f075-7eab-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00042923
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00010975/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywne dostawy ciek³ego heli
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych (o ile s± wymagane) innych dokumentów, o¶wiadczeñ , wniosków zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiaj±cego: przetargi@nencki.edu.pl
Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta (dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê) i O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, musi byæ sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (czyli dokument musi byæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym).
Pozosta³e dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ sporz±dzane s± w postaci z lub w formie dokumentu elektronicznego.
Korespondencja: Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty elektronicznej jako za³±czniki, na wskazany powy¿ej adres Zamawiaj±cego.
1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP i zarejestrowaæ siê na miniPortalu.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
4. Wykonawca sk³ada Ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem.
5. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona zosta³a w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-6/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciek³ego helu o czysto¶ci nie ni¿szej ni¿ 99,999%, w maksymalnej ilo¶ci 3000 litrów (szacunkowa ilo¶æ to 2500 litrów/rocznie, na podstawie ¶redniego zu¿ycia ciek³ego helu na przestrzeni ostatnich 3 lat).
2. Dostawy bêd± realizowane na zlecenie zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od daty zg³oszenia.
3. W momencie zg³oszenia Zamawiaj±cy podaje 3 mo¿liwe terminy dostawy w przeci±gu ustalonych 30 dni. W przypadku braku mo¿liwo¶ci realizacji dostawy w proponowanych dniach dostawca powinien przedstawiæ 3 alternatywne terminy dostawy w okresie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od daty pierwszego zg³oszenia.
4. Dostawy bêd± realizowane w kriogenicznych zbiornikach do siedziby zamawiaj±cego. Odbiór zbiorników ma miejsce niezw³ocznie po dostawie.
5. Dostawy s± realizowane dla ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 500 l ciek³ego helu oraz nie wiêkszej ni¿ 750 l.
6. Dostawca zapewnia liniê transmisyjn± do uzupe³niania helu w skanerze rezonansu magnetycznego Zamawiaj±cego.
7. Dostawca zapewnia wsparcie techniczne z zakresu obs³ugi zbiorników podczas dolewki helu.
8. W ofercie Wykonawca wskazuje cenê jednostkow± za litr oraz cenê za ca³e zamówienie - 3000 litrów.
9. Ze wzglêdu na ró¿ne nieprzewidywalne sytuacje - Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie zamówienia maksymalnej ilo¶ci ciek³ego helu.
10. Maksymalna przewidywana ilo¶æ w okresie 12 miesiêcy to 3000 litrów. Minimalna przewidywana ilo¶æ to 1000 litrów.
11. Rozliczenie nast±pi wg faktycznie zamawianej ilo¶ci oraz ceny jednostkowej za litr wskazanej w ofercie.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy zawartymi w Rozdziale XVII SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24111300-8 - Hel
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone bêd± oceniane wed³ug poni¿ej opisanych kryteriów.
Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa siê maksymalnej liczbie punktów mo¿liwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych poni¿ej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wyznacza warunek okre¶lony w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej:Okre¶lenie warunku udzia³u w postêpowaniu:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie – w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie nie mniej ni¿ dwa (2) zamówienia polegaj±ce na dostawach ciek³ego helu do aparatów rezonansu magnetycznego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 35 000,- z³ brutto ka¿de. W przypadku gdy wykonywane zamówienia dotycz± ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, dopuszcza siê nie tylko zamówienia zakoñczone, ale równie¿ wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ faktycznie wykonana musi spe³niæ ww. warunek i nale¿y podaæ warto¶æ zrealizowanej czê¶ci zamówienia do dnia z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku (nie warto¶æ ca³ej umowy). Je¿eli Wykonawca wyka¿e zamówienie zrealizowane za wynagrodzeniem wyra¿onym w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy ich warto¶æ po ¶rednim kursie NBP z dnia ukazania siê Og³oszenia o zamówieniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji, zawartych w z³o¿onym wraz z Ofert± O¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (podmiot trzeci sk³ada odrêbne O¶wiadczenie - dokument w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci – podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania podmiotu trzeciego);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji, obowi±zuje oddzielnie ka¿dego z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu dostaw wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodny co do tre¶ci z Za³±cznikiem 8 do SWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenia/ dokumenty stanowi±ce tre¶æ oferty:-Szablon oferty (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
-Informacja o z³o¿eniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (wzór stanowi za³±cznik do SWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
-Informacja o zastrze¿eniu jawno¶ci tre¶ci stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi za³±cznik do SIWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
-Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu czê¶ci zamówienia podwykonawc± (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
-Pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -sk³adane o ile dotyczy.
-Zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzaj±cy udostêpnienie dla Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzaj±cy w swojej tre¶ci, ¿e okre¶lony w art. 118 ustawy Pzp potencja³ zosta³ faktycznie udostêpniony (wzór stanowi za³±cznik do SWZ). Dokumenty w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci – podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania podmiotu trzeciego – sk³adane o ile dotyczy.
-O¶wiadczenie od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wymagane w przypadku gdy Ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiêbiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiêbiorców uznaje siê wspólników spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej.
1) Oferta z³o¿ona przez spó³kê cywiln± jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wspólników dotycz± ustalenia tego Rozdzia³u.
2) Spó³ka cywilna do³±cza pe³nomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pe³nomocnictwo (np. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê).
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi wykazaæ samodzielnie. Dokumenty/o¶wiadczenia dotycz±ce potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia sk³adane s± osobno przez ka¿dego z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu spe³nienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia postawionego warunku udzia³u. Warunek udzia³u dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez tego Wykonawcê, którego dotycz±.
7. W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego wykszta³cenia lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór o¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).
8. Korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ w Rozdziale XVII Projektowane postanowienia, które zostan± wprowadzone do umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-12
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych, nabia³u i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 ¦wiadczenie us³ug w zakresie opró¿niania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i monta¿ verticali
- ¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdañskim.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.