Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.” w ramach zadania „Schronienie dla osób bezdomnych” - Część III, IV i V.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. A. Koziełka 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335-50-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=488&r=o
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca901f07-8c7c-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.” w ramach zadania „Schronienie dla osób bezdomnych” - Część III, IV i V.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca901f07-8c7c-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00492330/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2024 do 31.12.204
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 601/ 03 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89088,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi polegają na zapewnieniu schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 700 z późn. zm.) wraz z zapewnieniem posiłku dla osób bezdomnych ostatnio zameldowanych na pobyt stały na terenie Gminy Knurów (określanych dalej osobami bezdomnymi z terenu Gminy Knurów).2. Część III zmówienia obejmuje schronienie w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – obejmuje udostępnienie średnio w całym okresie obowiązywania umowy 5 miejsc (tj. 1.830 osobodni) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem całodziennego wyżywienia dla pełnoletnich osób bezdomnych (kobiet lub mężczyzn) wymagających usług opiekuńczych z terenu Gminy Knurów. Zakres tej części obejmuje m. in.:
a) zapewnienie całodobowego schronienia dla wszystkich osób skierowanych, w tym zapewnienie miejsca do spania,
b) zapewnienie całodziennego wyżywienia, w tym 1 (jednego) gorącego posiłku (minimum 500 ml zupy oraz minimum 200 g pieczywa),
c) umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, w razie potrzeby karmienie,
d) umożliwienie skorzystania z prysznica, wymiany odzieży, w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu,
e) umożliwienie kontaktu z pracownikiem socjalnym w miejscu pobytu os. bezdomnej,
f) organizacja i świadczenie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną,
g) umożliwienie prania i suszenia odzieży,
h) zapewnienie ogólnodostępnych środków higieny osobistej i czystości tj. mydła, papieru toaletowego, a ponadto osobom nieposiadającym żadnego dochodu, lub wskazanym przez MOPS w Knurowie, jako nieposiadające wystarczającego dochodu, podstawowych środków higieny osobistej i czystości w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości, takich jak: proszek do prania, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, art. higieniczne dla kobiet itp.,
i) w razie potrzeby zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży lub jej wymiana,
j) zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych,
k) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej zgodnie z obowiązującymi standardami,
l) egzekwowanie przestrzegania regulaminu, a w szczególności zakazu spożywania alkoholu i substancji psychoaktywnych oraz zgłaszanie takich incydentów do Zamawiającego,
m) współpracę z MOPS Knurów w zakresie realizowanego zadania,
n) zapewnienie transportu osób bezdomnych do placówki,
o) zapewnienie niezbędnych środków dezynfekcyjnych,
p) zapewnienia miejsca przejściowego schronienia, w którym osoby mogą odbyć dobrowolną/zalecaną kwarantannę lub niezbędną izolację na czas leczenia niewymagającego hospitalizacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do placówki osoby skierowane przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie lub inną upoważnioną osobę. Wzór skierowania stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 75546,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi polegają na zapewnieniu schronienia w noclegowni, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 700 z późn. zm.) wraz z zapewnieniem posiłku dla osób bezdomnych ostatnio zameldowanych na pobyt stały na terenie Gminy Knurów (określanych dalej osobami bezdomnymi z terenu Gminy Knurów).2. Część IV zamówienia obejmuje schronienie dla osób bezdomnych w noclegowni – obejmuje udostępnienie średnio na dobę w całym okresie obowiązywania umowy 1 miejsca (tj. 366 osobodni) w noclegowni wraz z zapewnieniem jednego gorącego posiłku w ciągu doby dla pełnoletnich osób bezdomnych (kobiet lub mężczyzn) z terenu Gminy Knurów. Zakres tej części obejmuje m. in.:
a) zapewnienie miejsca do spania umożliwiającego spędzenie nocy dla wszystkich osób skierowanych warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia w godzinach od 18:00 do 8:00,
b) zapewnienie 1 (jednego) gorącego posiłku dziennie (minimum 500 ml zupy oraz minimum 200 g pieczywa),
c) zapewnienie miejsca do spożycia posiłku, które poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych,
d) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży,
e) zapewnienie ogólnodostępnych środków higieny osobistej i czystości, tj. co najmniej mydła, papieru toaletowego,
f) w razie potrzeby zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży lub jej wymiana,
g) egzekwowanie przestrzegania regulaminu, a w szczególności zakazu spożywania alkoholu i substancji psychoaktywnych oraz zgłaszanie takich incydentów do Zamawiającego,
h) współpracę z MOPS Knurów w zakresie każdej sytuacji dotyczącej realizowanego zadania,
i) zapewnienie niezbędnych środków dezynfekcyjnych.
3. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do placówki osoby skierowane przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie lub inną upoważnioną osobę. Wzór skierowania stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 7320,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi polegają na zapewnieniu schronienia w ogrzewalni, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 700 z późn. zm.) wraz z zapewnieniem posiłku dla osób bezdomnych ostatnio zameldowanych na pobyt stały na terenie Gminy Knurów (określanych dalej osobami bezdomnymi z terenu Gminy Knurów).2. Część V zamówienia obejmuje schronienie dla osób bezdomnych w ogrzewalni – obejmuje udostępnienie średnio na dobę w całym okresie obowiązywania umowy 1 miejsca (tj. 366 osobodni) w ogrzewalni wraz z zapewnieniem jednego gorącego posiłku w ciągu doby dla pełnoletnich osób bezdomnych (kobiet lub mężczyzn) z terenu Gminy Knurów. Zakres tej części obejmuje m. in.:
a) zapewnienie miejsca do interwencyjnego, bezpiecznego pobytu dla wszystkich osób skierowanych w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące w godzinach od 18:00 do 8:00,
b) zapewnienie 1 (jednego) gorącego posiłku dziennie (minimum 500 ml zupy oraz minimum 200 g pieczywa),
c) umożliwienie wymiany odzieży,
d) zapewnienie ogólnodostępnych środków higieny osobistej i czystości, tj. co najmniej mydła, papieru toaletowego,
e) w razie potrzeby zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży lub jej wymiana,
f) egzekwowanie przestrzegania regulaminu, a w szczególności zakazu spożywania alkoholu i substancji psychoaktywnych oraz zgłaszanie takich incydentów do Zamawiającego,
g) współpracę z MOPS Knurów w zakresie każdej sytuacji dotyczącej realizowanego zadania,
h) zapewnienie niezbędnych środków dezynfekcyjnych.
3. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do placówki osoby skierowane przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie lub inną upoważnioną osobę. Wzór skierowania stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 6222,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE ODDZIAŁ TERENOWY W RYBNIKU-NIEWIADOMIU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369243219
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa nr 136, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 (IV) zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 3 (V) zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.