Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312290/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór i ochrona mienia na terenie trzech obiektów w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona mienia na terenie trzech obiektów w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. przez okres 12 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-374c8bc7-59c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229356,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice i Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, Polkowice.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia będzie składał się z dwóch etapów:
1. Etap pierwszy będzie obowiązywał od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 3.01.2022 r. do 30.04.2022 r. w ramach tego etapu zamawiający przewiduje ochronę dwóch lokalizacji (tj. Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 oraz Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (CPSZOK), ul. Działkowa 18) przez dwóch pracowników fizycznie przebywających na ZGO.
2. Etap drugi będzie obowiązywał od momentu uruchomienia monitoringu wizyjnego na terenie ZGO. W ramach tego etapu zamawiający przewiduję ochronę dwóch lokalizacji (tj. Zakładu Gospodarki Odpadami (ZGO), ul. Działkowa 20 oraz Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (CPSZOK), ul. Działkowa 18) przez 1 pracownika fizycznie przebywającego na ZGO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe „Jarexs” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910204607
7.3.3) Ulica: ul. Okólna 1A
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181802,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2025
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.