eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HalinówPoprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów - Zadanie 16 - Budowa Sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dąbrowskiego, Krasińskiego, Poniatowskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów - Zadanie 16 – Budowa Sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dąbrowskiego, Krasińskiego, Poniatowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.5.2.) Miejscowość: Halinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6df1f73-3d97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów - Zadanie 16 – Budowa Sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dąbrowskiego, Krasińskiego, Poniatowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6df1f73-3d97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001444/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów - Zadanie 16 – Budowa Sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Dąbrowskiego, Krasińskiego, Poniatowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa gospodrki ściekowej w Gminie Halinów

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.JRP.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1411536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie polega na budowie:
• Kanał grawitacyjny Dz200x5,9mm PVC-U wykonywany metodą wykopową - Lca = 837,5m;
• Kanał grawitacyjny Dz160x4,7mm PVC-U wykonywany metodą wykopową - Lca = 265,0m;
• Przewód tłoczny Dz90x5,4mm PE100 SDR17 wykonywany metodą wykopową - Lca=47,5m;
• Kanał grawitacyjny Dz200x11,9mm PE HD 100-RC wykonywany metodą bezwykopową (przejście pod rowem) - Lca = 39,0m;
• Kanał grawitacyjny Dz160x4,7mm PVC-U wykonywany metodą bezwykopową w rurze osłonowej stalowej Dz273mm (przejścia odcinków sieci pod rowem) - Lca = 92,5m;
• Pompownia ścieków z kompletnym wyposażeniem technologicznym, szafą sterowniczą i instalacją towarzyszącą wg dokumentacji projektowej - 1 kpl.;
• Studzienka rewizyjna D1,2m betonowa - 20 szt.
• Studzienka rewizyjna D0,600mm PE/PP/PVC - 2 szt.
• Studzienka rewizyjna D0,425mm PE/PP/PVC - 24 szt.
oraz roboty towarzyszące:
• odtworzenie nawierzchni ulic w pasie robót (nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnia z tłucznia);
• zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego.
• Roboty ziemne należy prowadzić zgodnie z PN-B-06050:1999 i PN-B- 10736;1999.
Na przedmiotowym obszarze zlokalizowane są sieci energetyczne, telekomunikacyjne, wodociąg, gaz, drenaże melioracyjne. Istniejące pasy drogowe stanowią jezdnia asfaltowa oraz gruntowe wykonane z tłucznia kamiennego (drogi gminne).
UWAGA!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 6a, Nr 6b, Nr 6c, Nr 6d, Nr 9 Nr 10 do SWZ.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia, do wykonania dokumentacji fotograficznej terenu objętego inwestycją, w celu udokumentowania stanu terenu przed przeprowadzeniem inwestycji.

Odtworzenie nawierzchni ulic w pasie drogi - (zgodnie z Załącznikiem nr 9) zabezpieczenie istniejących przewodów gazu, wody, kabli energetycznych i telefonicznych, (rury osłonowe dwudzielne) i pozostałego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanym kanałem, przeciski pod drzewami i ciekami wodnymi)
- Wykonanie Inwentaryzacji
- Uzyskanie zgody na użytkowanie do dnia zakończenia kontraktu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474386,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2072811,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474386,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 700785064

7.3.3) Ulica: Domaniewska 47/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474386,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.