Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042973 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze statku ekspedycyjnego w ramach rejsów na Svalbard w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igf.edu.pl/zp-07-21.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze statku ekspedycyjnego w ramach rejsów na Svalbard w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a36c517-9849-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028611/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa statku ekspedycyjnego w ramach rejsów na Svalbard
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze statku ekspedycyjnego w ramach rejsów na Svalbard w 2021 roku, obejmującej obsługę rejsów morskich środka transportu międzynarodowego wskazanego przez Zamawiającego, ładunku i pasażerów, w tym:1. Zapewnienie powierzchni magazynowej na terenie Miasta Gdynia o kubaturze, lokalizacji i dostępności niezbędnej do gromadzenia, pakowania, znakowania i wydawania zgromadzonego ładunku, lecz nie mniej niż 100 m kwadratowych. Planowany termin wynajmu pomieszczeń: od dnia 24.05.2021 r. do dnia 29.09.2021 r. (129 dni). Terminy i okres wynajmu magazynu, mogą ulec zmianie w przypadku zmian w harmonogramie rejsów statku ekspedycyjnego. O zmianach terminów realizacji zamówienia na czarter statku ekspedycyjnego, w szczególności o zmianach harmonogramu rejsu, mających wpływ na terminy określone niniejszą umową, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. Strony uzgadniają, iż zmiana terminów realizacji zamówienia, w trybie określonym w niniejszym ustępie powyżej o okres nie dłuższy niż 30 dni nie wymaga zmiany niniejszej Umowy, a terminy realizacji umowy ulegają automatycznej zmianie z chwilą poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o zmianie harmonogramu rejsu. Wykonawca wyraża gotowość dostosowania się do harmonogramu rejsu statku ekspedycyjnego na Svalbard w 2021 w przypadku zmian innych niż wskazane w niniejszym ustępie powyżej oraz do stosownej modyfikacji zapisów niniejszej umowy, w tym gotowość do ograniczenia zakresu usług objętych niniejszą Umową w przypadku odwołania z przyczyn obiektywnych któregokolwiek z rejsów wskazanych w niniejszej Umowie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie o zmianie harmonogramu rejsu lub o odwołaniu rejsu z przyczyn obiektywnych.2. Zapewnienie miejsca przy kei na terenie MPH Gdynia na czas postoju statku ekspedycyjnego, tj. przez 7 dób przed wyjściem statku w rejs i przez 3 doby po jego powrocie z rejsu (łącznie 10 dób dla każdego z rejsów). Miejsce powinno umożliwiać postój statku o długości 56,34 m, zanurzeniu 3,90 m /5,33 m razem z kilem i pojemności 1321 BRT.Harmonogram rejsów statku ekspedycyjnego stanowi Załącznik nr 1.1 do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). Termin zapewnienia miejsca przy kei może ulec zmianie w przypadku zmian w harmonogramie rejsów. W przypadku zmiany harmonogramu rejsu, zastosowanie znajdą zapisy ust. 1.3. Magazynowanie, pakowanie i załadunek oraz rozładunek sprzętu i towarów dostarczonych przez Zamawiającego lub wykonawców zaopatrujących Zamawiającego, w tym:1) zapewnienie środków transportu towarowego i osobowego, środków przeładunkowych oraz personelu niezbędnego do przeładunku towaru ze środków transportu do magazynu lub na burtę statku, przemieszczania na terenie magazynu, transportu z magazynu na burtę statku ekspedycyjnego, rozładunku statku, transportu na terenie Gdyni;2) nadzór i przygotowanie towaru do załadunku zgodnie ze „szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi pakowania towarów”, zamieszczonymi w dalszej części niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Jeśli towary dostarczane przez innych wykonawców zaopatrujących Zamawiającego lub bezpośrednio przez Zamawiającego nie będą zapakowane zgodnie z ww. wytycznymi, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym będzie miał obowiązek zapakować/przepakować towar zgodnie z nimi;3) sporządzenie i dostarczenie do Zamawiającego poprawnie wypełnionej specyfikacji ładunkowej (zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego) towarów dostarczonych do Wykonawcy przez innych wykonawców zaopatrujących Zamawiającego, wraz z informacją o ich szacunkowej wartości, nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem załadunku, a w przypadku ładunku niebezpiecznego - nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem załadunku. 4) nadzór nad załadunkiem, rozmieszczeniem i zabezpieczeniem ładunku należącego do Zamawiającego na statku ekspedycyjnym, w tym zapewnienie materiałów niezbędnych do opakowania, mocowania i zabezpieczenia ładunku na statku ekspedycyjnym, materiałów pędnych i eksploatacyjnych do sprzętu przeładunkowego, tzn. drewna sztauerskiego, lin, pasów, sklejek, plandek, etc. w ilości niezbędnej do opakowania, mocowania i zabezpieczenia ładunku, a także dostarczenie urządzeń przeładunkowych, jakich nie posiada statek (np. wózki widłowe, dźwigi do ładunku, którego nie podejmie dźwig statkowy, inny sprzęt zależnie od potrzeb);5) dostarczenie siły roboczej do przeładunku i rozmieszczania ładunku wewnątrz statku, w wypadku, gdy ilość osób wachty jest niewystarczająca do ręcznego przenoszenia, a czas operacji jest decydujący, np. załadunek towaru schłodzonego lub mrożonego, rozmieszczania drobnicy, która nie zmieściła się w ładowni, a wymaga szczególnego traktowania, np. przedmiotów delikatnych lub cennych;6) nadzór nad rozładunkiem statku ekspedycyjnego po powrocie do portu w Gdyni;7) zapewnienie energii elektrycznej na czas załadunku i rozładunku w Gdyni (lub dostarczenie paliwa do agregatu statku ekspedycyjnego w przypadku braku możliwości podłączenia do prądu); zapewnienie wody na czas załadunku i rozładunku w Gdyni w ilości niezbędnej do załadunku i wyjścia w morze;8) Współpraca z Zamawiającym zgodnie z „Instrukcją przygotowywania, dostarczania i odbioru ładunków w celu ich przetransportowania statkiem ekspedycyjnym czarterowanym przez IGF PAN”, w zakresie dotyczącym wykonawcy świadczącego usługę obsługi agencyjnej statku, w tym w szczególności: -odbiór ładunków od jednostek współpracujących z Zamawiającym oraz ich ważenie (wraz z opakowaniem zbiorczym) przed załadowaniem na burtę statku; niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ładunkach dostarczonych przez jednostki współpracujące z Zamawiającym w przypadku, gdy ładunek nie jest zapakowany w sposób przystosowany do transportu morskiego;-wydawanie schodzących ze statku ładunków należących do jednostek współpracujących z Zamawiającym po rozładunku statku. Wykonawca przekazywał będzie ładunki z magazynu za pokwitowaniem odbioru, po uprzednim ich zważeniu (wraz z opakowaniem zbiorczym).„Instrukcja przygotowywania, dostarczania i odbioru ładunków w celu ich przetransportowania statkiem ekspedycyjnym czarterowanym przez IGF PAN” stanowi Załącznik nr 1.2 do OPZ.Uwaga: Zamawiający nie może na etapie prowadzenia postępowania jednoznacznie określić asortymentu, który będzie przedmiotem magazynowania, pakowania, załadunku i rozładunku. Zależeć to będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że na powyższy asortyment składać się będą m.in.:-urządzenia i aparatura naukowo-badawcza;-materiały budowlane;-materiały eksploatacyjne, narzędzia, meble, wyposażenie techniczne i części zamienne na potrzeby Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie;-sprzęt i wyposażenie indywidualne członków wyprawy (odzież specjalistyczna, ubrania robocze, sprzęt bhp, bagaże osobiste, etc.);-zbiorniki z benzyną;-inny asortyment dostarczony do magazynu przez Zamawiającego lub wykonawców go zaopatrujących przeznaczony do zabezpieczenia bieżącego funkcjonowania Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie.Wykonawca zobowiązany będzie zapakować asortyment na europalety zgodnie ze „szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi pakowania towarów”. Zamawiający szacuje łączną ilość palet na ok. 70 sztuk. Urządzenia i materiały, które ze względu na wagę lub nietypowe gabaryty nie będą mogły być zapakowane na europalety, muszą zostać opakowane w sposób umożliwiający ich transport drogą morską oraz załadowane/rozładowane przez Wykonawcę w ramach zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.4. Obsługa agencyjna oraz udostępnienie środków technicznych umożliwiających realizację rejsów, w tym:1) aranżacja odpraw celnych, granicznych i portowych, powiadamianie właściwych służb portowych, wynajem pilota, cumowników, holowników, w tym obsługa portowa statku ekspedycyjnego w Gdyni, Longyearbyen, Ny-Ålesund oraz w innych portach, w wymiarze niezbędnym dla postojów i dokonania prac przeładunkowych zgodnie z harmonogramem i planem rejsu;2) ubezpieczenie ładunku należącego do Zamawiającego na okres załadunku, rejsu i rozładunku, z uwzględnieniem wymogów międzynarodowych i stawianych na Svalbardzie, zgodnie ze specyfikacją ładunku dostarczoną przez Zamawiającego przed wypłynięciem statku w rejs (Zamawiający szacuje, że wartość ładunku w rejsie I wyniesie ok. 1.000.000,00 zł, a w rejsie II – ok. 500.000,0 zł) i przekazanie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej;3) udostępnienie 10” kontenera chłodniczego na czas trwania każdego z rejsów;4) utrzymanie punktu informacyjnego dla pasażerów statku ekspedycyjnego w okresie 7 dni przed rozpoczęciem i 3 dni po zakończeniu danego rejsu;5) obsługa uczestników rejsów na terenie portu, związana z obsługą statku w okresie 7 dni przed rozpoczęciem i 3 dni po zakończeniu danego rejsu.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga, aby czynności związane z obsługą agencyjną statku, określone w niniejszym pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2207), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, przez cały okres realizacji zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania
98360000-4 - Usługi morskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162237
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162237
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162237
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVIGA Krzysztof Makowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581668714
7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Sokoła
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-603
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NAVIGA KRZYSZTOF MAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NAVIGA KRZYSZTOF MAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162237
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-24 do 2021-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.