Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340953/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00007878/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343179035
1.5.8.) Numer faksu: 343179062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.panki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cdb69e5-69a6-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2022r.
2. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej w 11 miesięcznym okresie dostawy od 01-02-2022r. do 31-12-2022r. dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi – 107,845 [MWh/11 m-cy], w taryfach C12B, C11, C21, G11;
Przewidywana ilość 26 punkty poboru energii - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy
3. Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej przyjęta została w oparciu o zużycie za 2021r. i służy do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości.
4. Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania określa minimalną i maksymalną ilość zakupionej energii elektrycznej na poziomie:
- ilość minimalna 120,00 [MWh/11 m-cy],
- ilość maksymalna 132,00 [MWh/11 m-cy],
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
(w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb tj. zapotrzebowania na energie elektryczną – po zrealizowaniu minimalnego zakresu zamówienia do wysokości maksymalnej ilości energii elektrycznej.
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy jednak nie więcej niż o 10 %.
Zamawiający uzależnia również możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej.
6. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
8. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
9. Zakup energii elektrycznej w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
10. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do 31.12.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144397,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015529329
7.3.3) Ulica: ul. Naruszewicza 27 lok 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2022r. - IV postępowanie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.