Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018324/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043059 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W KORCZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Korczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000902932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Korczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134354029 lub 134388112
1.5.8.) Numer faksu: 134388112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.korczyna@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psmisiauszatka.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0cd459-863d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017738/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Samorządowym Przedszkolu im. Misia Uszatka w Korczynie” oraz "Rozwój opieki żłobkowej w Gminie Korczyna"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEA.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142130,77 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Produkty spożywcze, mięso, wyroby wędliniarskie, mrożonki 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r. w podziale na części. 2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych i dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka w Korczynie . 3. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną część lub na kilka części lub na wszystkie części. Każda z części będzie podlegała odrębnej ocenie punktowej. 4. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Samorządowego w Korczynie, ul. Parkowa 6, 38-420 Korczyna w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 54793,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Pieczywo 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r. w podziale na części. 2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych i dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka w Korczynie . 3. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną część lub na kilka części lub na wszystkie części. Każda z części będzie podlegała odrębnej ocenie punktowej. 4. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Samorządowego w Korczynie, ul. Parkowa 6, 38-420 Korczyna w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 14091 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Produkty mleczarskie 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r. w podziale na części. 2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych i dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka w Korczynie . 3. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną część lub na kilka części lub na wszystkie części. Każda z części będzie podlegała odrębnej ocenie punktowej. 4. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Samorządowego w Korczynie, ul. Parkowa 6, 38-420 Korczyna w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 32940,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV Warzywa i owoce świeże 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie do 31 grudnia 2021 r. w podziale na części. 2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych i dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka w Korczynie . 3. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną część lub na kilka części lub na wszystkie części. Każda z części będzie podlegała odrębnej ocenie punktowej. 4. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Samorządowego w Korczynie, ul. Parkowa 6, 38-420 Korczyna w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 40305,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w CZĘŚĆI I zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z powodu zaoferowania przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu ani odrzuceniu ceny przewyższającej kwotę przeznaczoną na realizację tych zadań.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14158,31
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14158,31
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14158,31
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000379815
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 6
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14158,31
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-21 do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28597,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28597,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28597,23
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000437174
7.3.3) Ulica: Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28597,23
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-21 do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w CZĘŚĆI IV zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z powodu zaoferowania przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu ani odrzuceniu ceny przewyższającej kwotę przeznaczoną na realizację tych zadań.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.