Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz osób starszych do Dziennego Domu Senior+ i Klubu Seniora w Łaziskach Górnych przy ul. kard. Wyszyńskiego 8 w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
1.3.) Oddział zamawiającego: CUS w Łaziskach Górnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385873764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: kard. Wyszyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-173
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 324 86 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cus.laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2b04ae7-8de4-468b-b748-d8157479459d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna miasta Łaziska Górne działająca w formie jednostki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pozostala pomoc społeczna bez zakwaterowania gdzie indziej niesklasyfikowana
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz osób starszych do Dziennego Domu Senior+ i Klubu Seniora w Łaziskach Górnych przy ul. kard. Wyszyńskiego 8 w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b04ae7-8de4-468b-b748-d8157479459d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00043063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AiK.2411.1.2024.bw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 221776,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174120 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu osób starszych, niepełnosprawnych, niesamodzielnych - mieszkańców Miasta Łaziska Górne wraz z zapewnieniem pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu ze środka transportu oraz w dotarciu do miejsca docelowego.
Dowóz i odwóz nastąpi z miejsca zamieszkania (na terenie Łazisk Górnych) do Dziennego Domu Senior + (około 18 osób) oraz do Klubu Seniora (około 9 osób), mieszczących się przy ul. kard. Wyszyńskiego 8 w Łaziskach Górnych.
Transport odbywać się będzie w dni robocze tj. 250 dni w roku 2025 w następujący sposób:
- od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, tj. 7.00-8.30 – dowóz podopiecznych do Dziennego Domu Senior + (transport w granicach Miasta Łaziska Górne), w godzinach 14.00-15.30 – odwóz podopiecznych z Dziennego Domu Senior + (transport w granicach Miasta Łaziska Górne);
- we wtorki i czwartki (dodatkowo) w godz. 9.00-10.00 dowóz do Klubu Seniora (transport w granicach Miasta Łaziska Górne) , w godzinach 12.00-13.00 – odwóz z Klubu Seniora (transport w granicach Miasta Łaziska Górne).
Zamawiający szacunkowo wskazuje, że Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wykona przewozy w wymiarze do 12 000 km w roku 2025 tj. średnio około 48 km dziennie, głównie na terenie Miasta Łaziska Górne, z tym, że minimalny zakres realizacji zamówienia to 70 % szacowanej ilości kilometrów.
Długość trasy będzie uzależniona od ilości osób wskazanych do przewiezienia w danym dniu. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmienną frekwencją podopiecznych korzystających z usługi transportowej, spowodowanej chorobą lub inną ważna przyczyną.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych osób - zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby pasażerów, np. w przypadku choroby, rezygnacji z dowozu, innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości dowożonych osób maksymalnie o 7 do Dziennego Domu Senior + oraz o 6 do Klubu Senior.
Zmiana ilości osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości kolejnych zgłoszonych do dowozu podopiecznych oraz do wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np. z powodu obostrzeń wprowadzonych na terenie kraju w związku z sytuacją epidemiczną lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna.
Nie zrealizowanie przez Wykonawcę maksymalnej liczby planowanych kilometrów nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Wykonawca w celu wykonania zamówienia będzie się posługiwał odpowiednim środkiem transportu przewidzianym do przewozu osób niepełnosprawnych. Przewóz ma być zrealizowany środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób.
Pojazd, którym Wykonawca będzie realizował zamówienie musi spełniać warunki do przewozu osób określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Pojazd musi zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące oraz powinien być przystosowany do przewozu minimum jednej osoby siedzącej na wózku inwalidzkim w przestrzeni pasażerskiej tj. pojazd powinien być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich (tj. szyny, rampy lub windę, blokadę, pasy bezpieczeństwa).
Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać do realizacji przedmiotu umowy pojazd posiadający ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW oraz aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia:
a) sprawnego technicznie pojazdu posiadającego wyposażenie odpowiadające obowiązującym w tym zakresie przepisom prawa;
b) kierowcy pojazdu posiadającego wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdem;
c) odpowiednich warunków higienicznych oraz czystości pojazdu przewidzianego do realizacji przedmiotu umowy;
d) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, w szczególności w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu pasażerów ;
e) ogrzewania pojazdu w okresie niskich temperatur; na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg;
f) należytej staranności i profesjonalnego wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportwoe "TRANSPEM" Gierlotka Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351653699
7.3.3) Ulica: Goździków 6
7.3.4) Miejscowość: Mikołow
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE "TRANSPEM" GIERLOTKA PRZEMYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE "TRANSPEM" GIERLOTKA PRZEMYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
- Remont b. mieszkalnego, ogrodzenia i nawierzchni w Łaziskach Górnych ul. Salamnder 6, dz. nr 1004/12
- Dostawa pomp średniociśnieniowych do wody czystej typu OS lub równoważnych dla Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla i Zakładu Wzbogacania i Odsiarczania Miałów Energetycznych Oddziału KWK ,,Bolesław Śmiały"
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.