Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080323/01 - Wynik z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043071 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych do sprężarek powietrza oraz pompy okrętowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do sprężarek powietrza oraz pompy okrętowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4848380-a40d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016689/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa części zamiennych do sprężarek powietrza oraz pompy okrętowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Za pomocą platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer telefonu: 22 101 02 02 oraz adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII "Ochrona Danych Osobowych (RODO)" SWZ niniejszego postępowania. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz,2/ inspektorem ochrony danych osobowych w 1 Regionalnej Bazie Logistycznej jest Pan Jerzy SROKA, tel. 261 472 972
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa niżej wymienionego asortymentu do pompy szlamowej spalinowej WT30X:1 FILTR POWIETRZA DO GX240,270 17210-ZE2-515 SZT 4;2 PIERŚCIEŃ O-RING 5,7X239 WT30 91351-YB9-003 SZT 4;3 PIERŚCIEŃ O-RING 3,53X215,49 WT30X 91352-YB9-003PI SZT 4;4 USZCZELKA NAKRĘTKI WT30X 78313-YB9-631 SZT 8;5 LINKA STARTERA GX160/240/390 28462-ZE1-003 SZT 4;6 ŚWIECA ZAPŁONOWA HGK BPR6ES BPR6ES SZT 4;
4.2.6.) Główny kod CPV: 42100000-0 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42122220-8 - Pompy ściekowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa niżej wymienionego asortymentu do sprężarki BAUER MARINER 320-B, BAUER MARINER 320-E:1 ZESTAW SERWISOWY BAUER A12.14II-F4/6-A1 KPL 11;2 WKŁAD FILTRACYJNY 80114 SZT 7;3 WKŁAD FILTRACYJNY 80100 SZT 2;4 WKŁAD FILTRACYJNY 067099 SZT 3;5 WKŁAD FILTRACYJNY 067097 SZT 3;6 WKŁAD FILTRACYJNY 065562 SZT 3;7 FILTR POWIETRZA C-1140 MANN FILTERC C-1140 SZT 3;8 WKŁAD FILTRACYJNY BAUER P21 057679 SZT 1;9 FILTR POWIETRZA MANN C64/2 C64/2 SZT 1;
4.2.6.) Główny kod CPV: 42100000-0 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa niżej wymienionego asortymentu do sprężarki wysokociśnieniowej SAUER WP4330-300 wraz z układem uzdatniania:1 USZCZELKA 054169 SZT 2;2 PODKŁADKA BLOKUJĄCA 001675 SZT 2;3 USZCZELKA PIERŚCIENIA 005009 SZT 2;4 USZCZELKA PIERŚCIENIA 056545 SZT 2;5 USZCZELKA 056543 SZT 4;6 ZAWÓR KONCENTYCZNY 037009 SZT 2;7 USZCZELKA PIERŚCIENIOWA 058333 SZT 4;8 USZCZELKA 056674 SZT 2;9 ZAWÓR SSĄCO TŁOCZĄCY 034388 034388 SZT 4;10 ZESTAW KONSERWACYJNY SAUER 12 MC HDK 041727 SZT 2;11 TŁUMIK 041232 SZT 2;12 WKŁAD FILTRA 1050XP 036744 SZT 2;13 FILTR TYP 1050ZP 036137 SZT 2;14 MODUŁ RESERT- JEDNORAZOWY 041742 SZT 2;15 ELEMENT FILTRA (stacja redukcji ciśnienia 350-30bar) 042410 SZT 2;16 ELEMENT FILTRA (stacja redukcji ciśnienia 30-7bar) 02104663 SZT 2;17 WKŁAD WĘGLOWY Z USZCZELKĄ 037302 SZT 4;18 ZESTAW SERWISOWY M200/300/SE350 CZUJNIK 007318 SZT 2;
4.2.6.) Główny kod CPV: 42100000-0 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, którego oferta uzyska najwyższa liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,2/ Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2020 r., poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowaniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) uPzp. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich:a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Rozdziału IX SWZ stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a) i b) Rozdziału IX SWZ (na wezwanie Zamawiającego).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia);6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen),b) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),c) ustawowej zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia,d) zmiany terminu wykonania umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 5 niniejszej umowy,e) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,f) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty,g) zmiany zakresu podwykonawstwa,h) zmiany rodzajów i wielkości opakowań,i) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z których składu ubył jeden z jego członków.Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.