Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283551/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach na cele dydaktyczne (pracownię mechaniczną, pracownię gastronomiczną) oraz remont pracowni chemicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748162800
1.5.8.) Numer faksu: 748162850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiat-zabkowicki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach na cele dydaktyczne (pracownię mechaniczną, pracownię gastronomiczną) oraz remont pracowni chemicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e38439-4dc8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004488/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach na cele dydaktyczne (pracownię mechaniczną, pracownię gastronomiczną) oraz remont pracowni chemicznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych szkół zawodowych Powiatu Ząbkowickiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283551/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WBKZP.272.65.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 608096,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Pracownia gastronomiczna. Przebudowa obiektów warsztatów szkolnych na potrzeby pracowni dydaktycznych branży gastronomicznej oraz termomodernizacja przebudowywanych obiektów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421141-4 - Instalowanie przegród
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 261395,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Pracownia mechaniczna i pracownia chemiczna. Adaptacja hali warsztatów szkolnych na potrzeby pracowni dydaktycznej branży mechanicznej, termomodernizacja adoptowanej hali oraz remont pracowni chemicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421141-4 - Instalowanie przegród
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 346701,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507146,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525112,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525112,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Robert Kulikowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY Grzegorz Kulikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871530834
7.3.3) Ulica: Stokrotkowa 8
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona zamówienie z udziałem Podwykonawców:
1) Branża sanitarna - ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ Jaworek 50, 57-200 Ząbkowice Śląskie
2) branża elektryczna - ELSEBA instalatorstwo elektryczne Sebastian Gancarz Pawłowice 17, 57-200 Ząbkowice Śląskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525112,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535869,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEDNARZ-BUDOWNICTWO Kompleksowe Inwestycje Budowlane Dawid Bednarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532257714
7.3.4) Miejscowość: Ścibórz 30
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BEDNARZ-BUDOWNICTWO KOMPLEKSOWE INWESTYCJE BUDOWLANE DAWID BEDNARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.