eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOpracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań w zakresie emisji hałasu oraz monitoringu przyrodniczego z podziałem na zadania częściowe



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043106 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań w zakresie emisji hałasu oraz monitoringu przyrodniczego z podziałem na zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie -Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-04-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań w zakresie emisji hałasu oraz monitoringu przyrodniczego z podziałem na zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8919bfb3-8315-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002790/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Analiza akustyczna - pomiar hałasu oraz analiza w zakresie monitoringu przyrodniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188975,61 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań: Zadanie nr 1: Budowa obwodnicy Pińczowa - w zakresie emisji hałasu oraz monitoringu przyrodniczego.Przedmiotem zamówienia jest:1) Monitoring przyrodniczy w zakresie określenia skuteczności zaprojektowanych przejść dla zwierząt oraz kontroli ich stanu technicznego.W okresie 1 roku po oddaniu drogi do eksploatacji rozpocząć kontrolę wykorzystania przejść dla zwierząt i prowadzić co najmniej przez 3 lata, z częstotliwością min. 3 razy w roku. Kontrola przejść dla płazów powinna odbywać się co najmniej 2 razy w roku, w trakcie migracji wiosennych oraz w trakcie migracji jesiennych, przez 3 lata.Za każdy rok prowadzenia monitoringu należy przedłożyć opracowanie zawierające informacje o stanie technicznym przejść oraz sposobach i terminie ewentualnych napraw, a także opis metod przeprowadzonych badań i informacje dotyczące wykorzystania przejść dla zwierząt.2) Analiza porealizacyjna w zakresie:• emisji hałasu na tereny chronione akustycznie.Sprawdzające pomiary emisji hałasu, które określą stopień i zasięg rzeczywistego oddziaływania przedsięwzięcia na tereny chronione akustycznie należy wykonać w punktach zlokalizowanych na działkach: 222/2, 240/1, 228/1, 250/2, 231/2, 266, 164, 290 po 1 roku od oddania obiektu do użytkowania i przedstawić w terminie 6 miesięcy od wyżej wymienionego terminu oddziaływania inwestycji na klimat akustyczny.3) Pomiary kontrolne W przypadku zrealizowania obwodnicy Pińczowa należy wykonać pomiary kontrolne na zabudowie akustycznej chronionej, na której wg stanu prognozowanego (po wybudowaniu obwodnicy) występują przekroczenia dopuszczalnych poziomów wartości hałasu. Są to budynki na działkach 56/2, 37/1, 48/2, 51. Pomiary kontrolne należy wykonać w terminie 1 roku od oddania obwodnicy do użytkowania.Dodatkowo Zamawiający wskazuje 5 punktach pomiarowych. Przed wykonaniem pomiarów ostateczną lokalizację punktów należy uzgodnić z Zamawiającym.Oddziaływania inwestycji na klimat akustyczny należy wykonać w 17 punktach pomiarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 51251,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań: Zadanie nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku Radoszyce – Łopuszno - w zakresie emisji hałasu oraz monitoringu przyrodniczego.Przedmiotem zamówienia jest:1) Monitoring przyrodniczy w zakresie określenia skuteczności zaprojektowanych przejść dla zwierząt oraz kontroli ich stanu technicznego.1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy (najpóźniej do końca czerwca 2021r.) należy przeprowadzić monitoring stanu przejść dla zwierząt oraz ich otoczenia, w tym stanu urządzeń naprowadzających, kontroli drożności przepustów, kontroli rozwoju roślinności naprowadzającej zwierzęta na przejścia.2. Monitoring środowiskowy w zakresie zbadania efektywności wykorzystania przejść dla zwierząt należy rozpocząć w okresie do 1 roku po oddaniu inwestycji do eksploatacji i prowadzić przez co najmniej 3 lata:- kontrola przejść dla płazów powinna odbywać się 2 razy w roku, tj. w czasie migracji wiosennych oraz jesiennych; - dla zwierząt innych niż płazy z częstotliwością min. 2 razy w roku.Za każdy rok prowadzenia monitoringu należy sporządzić opracowanie zawierające informacje o stanie technicznym przejść oraz sposobach i terminie ewentualnych napraw, opis metod przeprowadzonych badań i informacje dotyczące wykorzystania przejść przez zwierzęta, a także w razie potrzeby określać i wdrażać działania zapewniające funkcjonalność przejść dla zwierząt.Po zakończeniu monitoringu (po upływie trzech lat) należy przedłożyć jego wyniki właściwemu Organowi. W raporcie z monitoringu uwzględnić wyniki dla każdego roku prowadzenia badań.W razie konieczności należy wprowadzić dodatkowe rozwiązania, jeżeli z monitoringu wyniknie taka konieczność.2) Analiza porealizacyjna w zakresie:• emisji hałasu na tereny chronione akustycznie.Należy wykonać pomiary poziomu hałasu, w celu oceny skuteczności zastosowanych zabezpieczeń przed hałasem. Pomiary należy wykonać w następujących punktach pomiarowych:- Radoszyce, obręb 0025 – działka o nr ewid.: 8409/2- Radoska, obręb 0024 – działki o nr ewid: 359; 360; 307; 388; 389; 390; 6784;- Kapałów, obręb 0011 – działki o nr ewid: 156; 221; 217; 202; 225; 246; 267/2; 390; 427; 437/1; 440;- Mularzów, obręb 0018 – działki o nr ewid: 63; 90; 94/1;- Jóźwików, obręb 0009 – działki o nr ewid: 78/1; 80; 82; 99; 98/2; 102; 104/3; 87; 106; 105; 89, 111; 112; 93/1; 94;- Sarbice Pierwsze, obręb 0042 – działka o nr ewid: 409/1.Analiza porealizacyjna winna zostać sporządzona w terminie 1 roku od dania oddania obiektu do użytkowania i przedstawiona w zakresie wpływu na klimat akustyczny terenów chronionych, w terminie 18 miesięcy od dnia oddania obiektu do użytkowania.Oddziaływania inwestycji na klimat akustyczny należy wykonać w 38 punktach pomiarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 108232,6 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie analizy porealizacyjnej dla zrealizowanych zadań: Zadanie nr 3: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 768 na odcinku Jędrzejów - granica województwa wraz z obwodnicą miejscowości Jędrzejów - w zakresie emisji hałasu.Przedmiotem zamówienia jest:- przeprowadzenie analizy porealizacyjnej po upływie 1 roku od oddania obiektu do użytkowania w zakresie: wykonania sprawdzających pomiarów emisji hałasu, które określą stopień i zasięg rzeczywistego oddziaływania przedsięwzięcia na tereny chronione akustycznie.Oddziaływania inwestycji na klimat akustyczny należy wykonać w 13 punktach pomiarowych (w tym w 2 punktach dwukrotnie).- wykonanie pomiarów w dwóch punktach pomiarowych najbardziej narażonych na oddziaływanie akustyczne i przedstawienie wyników w postaci sprawozdania z pomiarów hałasu komunikacyjnego.Realizację przedmiotu w zakresie pomiaru w 2 punktach należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy. Sprawozdanie z pomiarów hałasu komunikacyjnego – należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie 2 tygodni po podpisaniu umowy.Pomiary należy wykonać przy budynkach mieszkalnych znajdujących się jak najbliżej drogi.Pomiary hałasu należy wykonać w zakresie zgodnym z punktem IV decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla punktów pomiarowych: - w miejscowości Piaski: 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, - w trzech punktach gdzie zastosowano cichą nawierzchnię tj. w km 2+490 – 2+900,- dodatkowo w punkcie nałożonym przez WIOŚ na posesji zlokalizowanej w miejscowości Piaski 55,- dodatkowo w dwóch punktach pomiarowych najbardziej narażonych na oddziaływanie akustyczne.Przed wykonaniem pomiarów ostateczną lokalizację punktów należy uzgodnić z Zamawiającym.Termin przeprowadzenia pomiarów – jednokrotnie w miesiącu sierpniu 2021 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 29491,2 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55835,85

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263220

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55835,85

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECOSOUND Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MENTOR CONSULTING Sp. z o.o. ŚRODOWISKOWA Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442245476

7.3.3) Ulica: ul. Miechowska 5B/7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-055

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55835,85

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88806

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309775,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88806

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECOSOUND Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MENTOR CONSULTING Sp. z o.o. ŚRODOWISKOWA Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442245476

7.3.3) Ulica: ul. Miechowska 5B/7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-055

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88806,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762228495

7.3.3) Ulica: ul. dr. Józefa Babińskiego 71B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.