Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016093/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043121 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oświetlenie drogi w m-ci: Moczary, Teleśnica Oszwarowa, Zawadka, Ustrzyki Dln ul. Stokowa, Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka, Ustrzyki Dolne ul. PCK-Jagiellońska-Gombrowicza, Brzegi Dolne, Ustjanowa Dln
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ustrzyki-dolne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie drogi w m-ci: Moczary, Teleśnica Oszwarowa, Zawadka, Ustrzyki Dln ul. Stokowa, Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka, Ustrzyki Dolne ul. PCK-Jagiellońska-Gombrowicza, Brzegi Dolne, Ustjanowa Dln2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f384a132-8242-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003730/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Oświetlenie drogi w m-ci Moczary
1.1.11 Oświetlenie drogi w m-ci Teleśnica
1.1.12 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Stokowa
1.1.13 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka
1.1.14 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. PCK - Jagiellońska - Gombrowicza
1.1.15 Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne
1.1.19 Oświetlenie drogi w m-ci Ustjanowa Dolna
1.1.21 Oświetlenie drogi w miejscowości Teleśnica
1.1.24 Oświetlenie drogi w m-ci Zawadka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 246649,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207790 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Oświetlenie drogi w m-ci Moczary - odcinek od istniejącego słupa nr 28/1/WO do projektowanego słupa nr 29/1/WO oraz do projektowanego słupa nr 32/1/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKY 4x35 mm2 – 169,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 20910 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Oświetlenie drogi w m-ci Teleśnica Oszwarowa – odcinek od istniejącego fundamentu dla słupa 2/16/WO do projektowanego słupa 3/16/WO oraz odcinek od istniejącej szafy SO-15/WO do projektowanego słupa 27/15/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 7 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 7 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKXS 4x35 mm2 – 166,0 m.d) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 39,0 m4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Oświetlenie drogi w m-ci Zawadka - odcinek od istniejącego słupa nr 14/2/WO do projektowanego słupa nr 18/2/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 4 szt.b) Montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 4 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 147,0 m4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 27675 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Stokowa – odcinek od istniejącego słupa nr 12/32/WO do projektowanego słupa nr 19/32/WO oraz do 13/32/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 5 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 6 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKYXS 4x35 mm2 – 168,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30135 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka - odcinek od istniejącego słupa nr 4/12/WO do projektowanego słupa nr 6/12/WO oraz od projektowanego słupa nr 6/12/WO do projektowanego słupa nr 11/12/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKY 4x35 mm2 – 120,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 29876,7 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne, ul. PCK – Jagiellońska - Gombrowicza - odcinek od projektowanej szafy oświetleniowej SO/24/WO do projektowanego słupa nr 10/24/WO oraz do projektowanego słupa nr 2/24/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż szafy oświetleniowej – 1 szt.b) Dostawa i montaż słupów – 9 szt.c) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 9 kpl.d) Linia oświetleniowa kablowa YAKXS 4x35 mm2 – 337,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49815 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne - odcinek od istniejącego słupa nr 12 do projektowanego słupa nr 14. Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 2 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 99,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 20910 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Oświetlenie drogi w m-ci Ustjanowa Dolna Ustjanowa Dolna I - odcinek od istniejącego słupa nr 1/17/WO do projektowanego słupa nr 2/17/WO Zakres zadania obejmuje: a) Dostawa i montaż słupów – 1 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 1 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 2x35 mm2 – 65,0 m.Ustjanowa Dolna II – odcinek od istniejącego słupa nr 23/8 do projektowanego słupa nr 3/22/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 2x35 mm2 – 106,0 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 27060 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36531,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410
7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410
7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27675
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromontaż Rzeszów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336688
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 20
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27675,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30135
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo-Usługowe Mateusz Głuszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891112688
7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 61B
7.3.4) Miejscowość: Łobozew Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Projektowo-Usługowe Mgr Inż. Mateusz Głuszko
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Projektowo-Usługowe Mgr Inż. Mateusz Głuszko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29876,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29876,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29876,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromontaż Rzeszów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336688
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 20
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29876,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49815
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57133,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49815
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo-Usługowe Mateusz Głuszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3891112688
7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 61B
7.3.4) Miejscowość: Łobozew Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49815,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22078,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410
7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34071
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410
7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Konieczko Instalatorstwo Elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
- Sporządzenie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy dróg leśnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Budowa ścieżki spacerowej pn. "Ustrzycki Trakt" w ramach projektu rozwojowego Wielki Szlak Leśny
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.