eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneOświetlenie drogi w m-ci: Moczary, Teleśnica Oszwarowa, Zawadka, Ustrzyki Dln ul. Stokowa, Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka, Ustrzyki Dolne ul. PCK-Jagiellońska-Gombrowicza, Brzegi Dolne, Ustjanowa Dln



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043121 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oświetlenie drogi w m-ci: Moczary, Teleśnica Oszwarowa, Zawadka, Ustrzyki Dln ul. Stokowa, Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka, Ustrzyki Dolne ul. PCK-Jagiellońska-Gombrowicza, Brzegi Dolne, Ustjanowa Dln

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ustrzyki-dolne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oświetlenie drogi w m-ci: Moczary, Teleśnica Oszwarowa, Zawadka, Ustrzyki Dln ul. Stokowa, Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka, Ustrzyki Dolne ul. PCK-Jagiellońska-Gombrowicza, Brzegi Dolne, Ustjanowa Dln

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f384a132-8242-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003730/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Oświetlenie drogi w m-ci Moczary

1.1.11 Oświetlenie drogi w m-ci Teleśnica

1.1.12 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Stokowa

1.1.13 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka

1.1.14 Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. PCK - Jagiellońska - Gombrowicza

1.1.15 Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne

1.1.19 Oświetlenie drogi w m-ci Ustjanowa Dolna

1.1.21 Oświetlenie drogi w miejscowości Teleśnica

1.1.24 Oświetlenie drogi w m-ci Zawadka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016093/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 246649,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207790 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Oświetlenie drogi w m-ci Moczary - odcinek od istniejącego słupa nr 28/1/WO do projektowanego słupa nr 29/1/WO oraz do projektowanego słupa nr 32/1/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKY 4x35 mm2 – 169,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20910 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Oświetlenie drogi w m-ci Teleśnica Oszwarowa – odcinek od istniejącego fundamentu dla słupa 2/16/WO do projektowanego słupa 3/16/WO oraz odcinek od istniejącej szafy SO-15/WO do projektowanego słupa 27/15/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 7 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 7 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKXS 4x35 mm2 – 166,0 m.d) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 39,0 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Oświetlenie drogi w m-ci Zawadka - odcinek od istniejącego słupa nr 14/2/WO do projektowanego słupa nr 18/2/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 4 szt.b) Montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 4 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 147,0 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 27675 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Stokowa – odcinek od istniejącego słupa nr 12/32/WO do projektowanego słupa nr 19/32/WO oraz do 13/32/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 5 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 6 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKYXS 4x35 mm2 – 168,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 30135 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka - odcinek od istniejącego słupa nr 4/12/WO do projektowanego słupa nr 6/12/WO oraz od projektowanego słupa nr 6/12/WO do projektowanego słupa nr 11/12/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa kablowa YAKY 4x35 mm2 – 120,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 29876,7 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne, ul. PCK – Jagiellońska - Gombrowicza - odcinek od projektowanej szafy oświetleniowej SO/24/WO do projektowanego słupa nr 10/24/WO oraz do projektowanego słupa nr 2/24/WOZakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż szafy oświetleniowej – 1 szt.b) Dostawa i montaż słupów – 9 szt.c) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 9 kpl.d) Linia oświetleniowa kablowa YAKXS 4x35 mm2 – 337,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 49815 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne - odcinek od istniejącego słupa nr 12 do projektowanego słupa nr 14. Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 2 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 4x35 mm2 – 99,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20910 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Oświetlenie drogi w m-ci Ustjanowa Dolna Ustjanowa Dolna I - odcinek od istniejącego słupa nr 1/17/WO do projektowanego słupa nr 2/17/WO Zakres zadania obejmuje: a) Dostawa i montaż słupów – 1 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 1 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 2x35 mm2 – 65,0 m.Ustjanowa Dolna II – odcinek od istniejącego słupa nr 23/8 do projektowanego słupa nr 3/22/WO Zakres zadania obejmuje:a) Dostawa i montaż słupów – 3 szt.b) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikami – 3 kpl.c) Linia oświetleniowa przewód AsXSn 2x35 mm2 – 106,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 27060 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36531,1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410

7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410

7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27675

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromontaż Rzeszów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336688

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27675,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30135

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo-Usługowe Mateusz Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891112688

7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 61B

7.3.4) Miejscowość: Łobozew Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29876,7

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29876,7

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29876,7

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromontaż Rzeszów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336688

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29876,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49815

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57133,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49815

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo-Usługowe Mateusz Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3891112688

7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 61B

7.3.4) Miejscowość: Łobozew Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49815,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22078,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410

7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34071

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Janusz Konieczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099410

7.3.3) Ulica: ul. Gombrowicza 29/16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.