Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych nad chorym w domu na rzecz osób z terenu gminy Osiek – klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osieku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192892274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 2
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 582 12 23
1.5.8.) Numer faksu: 58 582 10 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@osiek.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsosiek.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82944348-9997-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych nad chorym w domu na rzecz osób z terenu gminy Osiek – klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osieku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82944348-9997-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00548706/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS-RŚ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) na rzecz osób z terenu gminy Osiek - klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osieku, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu.
Planowana szacunkowa ilość godzin usług opiekuńczych na 2024 rok to 4032 godziny. Zamawiający szacuje objęcie usługami opiekuńczymi średnio około 10 osób w skali miesiąca, w wymiarze 16 godzin dziennie.
Godzina usług opiekuńczych jest godziną zegarową.
Usługi, o których mowa powyżej, Wykonawca w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, w godzinach od 8:00 do 16:00.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość świadczenia usług przez Wykonawcę w innych niż w/w godzinach, nie przekraczając jednak ogólnej liczby świadczonych usług przez opiekunów nad chorym w domu w wymiarze do 16 godzin na dobę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości świadczonych godzin usług opiekuńczych w zależności od rzeczywistych potrzeb. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych podanej w ofercie.
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis TEMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260734717
7.3.3) Ulica: Iłżecka 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144587,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31INNE PRZETARGI OSIEK
- "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki w Osieku na żłobek samorządowy"
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 080821C w miejscowości Wrzeszewo
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.