Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00557853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa rollupów (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8627841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa rollupów (2 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0d262c-98d7-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I: „EXPRESS – European Regions promoting renewable energy self-sifficiency“; „SIRM - Socio-economic Integration of Refugees and Migrants”; „WeSTEMEU - Women for Science, Technology, Engineering, and Mathematics in Europe”; „DigiCare4CE – Digital Transformation of long-term care facilities for older people” Część II: „BSI_4WOMEN"; "CIREVALC"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1830,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I jest wydruk i dostawa 4 rollupów jednostronnych.Roll-upy (każdy z nich) muszą spełniać następujące warunki techniczne:
a) wymiary rozłożonego roll-up: wysokość 210 cm (+/- 2 cm), szerokość podstaw 24 cm (+/- 2 cm), długość 86 cm (+/- 2 cm),
b) wymiary kasety roll-upu: wysokość 10 cm (+/- 2 cm), szerokość 24 cm (+/- 2 cm), długość 86 cm (+/- 2 cm),
c) podstawa bez nóżek, z regulacją i chromowanymi bocznymi zaślepkami,
d) drążek aluminiowy podpierający 3-częściowy,
e) dolne gniazdo obsadzenia masztu,
f) górne gniazdo obsadzenia masztu z tworzywa sztucznego z wkładem centrującym,
g) torba transportowa uszyta ze wzmocnionego płótna (kodury) z miękkim wkładem z naszytą na wierzchu kieszenią,
h) konstrukcja roll-up powinna być stabilna.
Wydruk spełni następujące warunki techniczne
a) wymiary wydruku: wysokość 200 cm (+/- 2 cm) x szerokość 85 cm (+/- 2 cm),
b) wydruk jednostronny w j. angielskim
c) grubość materiału: 225-300 mikrony,
d) wydruk wykonany z materiału polipropylenowego, dwukrotnie laminowanego klejem, składającego się z trzech warstw (PP+PET+PP), nie przepuszczającego światła z obu stron, odpornego na uszkodzenia mechaniczne np. rozdarcia,
e) jakość wydruku: grafika inkjetowa, rozdzielczość min. 720 dpi z laminatem antyrefleksyjnym,
f) zadruk w pełnym kolorze 4+0 CMYK,
g) roll-up zwijany z listwą zaciskową z regulowaną stopą.
Projekt graficzny (plik PDF) każdego z rollupów stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może wprowadzać żadnych zmian do wskazanych projektów i musi wykonać rollupy, zgodnie z wzorami tam zwizualizowanymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 898,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części II jest wydruk i dostawa 2 rollupów dwustronnych.Roll-upy (każdy z nich) muszą spełniać następujące warunki techniczne:
a) wymiary rozłożonego roll-up: wysokość 210 cm (+/- 2 cm), szerokość podstaw 24 cm (+/- 2 cm), długość 86 cm (+/- 2 cm),
b) wymiary kasety roll-up: wysokość 10 cm (+/- 2 cm), szerokość 24 cm (+/- 2 cm), długość 86 cm (+/- 2 cm),
c) podstawa bez nóżek, z regulacją i chromowanymi bocznymi zaślepkami,
d) drążek aluminiowy podpierający 3-częściowy,
e) dolne gniazdo obsadzenia masztu,
f) górne gniazdo obsadzenia masztu z tworzywa sztucznego z wkładem centrującym,
g) torba transportowa uszyta ze wzmocnionego płótna (kodury) z miękkim wkładem z naszytą na wierzchu kieszenią,
h) konstrukcja roll-up powinna być stabilna.
Wydruk spełni następujące warunki techniczne
a) wymiary wydruku: wysokość 200 cm (+/- 2 cm) x szerokość 85 cm (+/- 2 cm),
b) wydruk dwustronny w j. angielskim oraz w j.polskim,
c) grubość materiału: 225-300 mikrony,
d) wydruk wykonany z materiału polipropylenowego, dwukrotnie laminowanego klejem, składającego się z trzech warstw (PP+PET+PP), nie przepuszczającego światła z obu stron, odpornego na uszkodzenia mechaniczne np. rozdarcia,
e) jakość wydruku: grafika inkjetowa, rozdzielczość min. 720 dpi z laminatem antyrefleksyjnym,
f) zadruk w pełnym kolorze 4+0 CMYK,
g) roll-up zwijany z listwą zaciskową z regulowaną stopą.
Projekt graficzny (plik PDF) każdego z rollupów stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może wprowadzać żadnych zmian do wskazanych projektów i musi wykonać rollupy, zgodnie z wzorami tam zwizualizowanymi.
Projekt graficzny (plik PDF) każdego z rollupów stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może wprowadzać żadnych zmian do wskazanych projektów i musi wykonać rollupy, zgodnie z wzorami tam zwizualizowanymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 931,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKODRUK COMPUTER spółka cywilna Jacek i Sylwia Mikołajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 250839909
7.3.3) Ulica: Ptolemeusza 32
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKODRUK COMPUTER spółka cywilna Jacek i Sylwia Mikołajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 250839909
7.3.3) Ulica: Ptolemeusza 32
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.). Wybrana oferta była jedyną złożoną w przedmiotowym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Działu Promocji i Komunikacji Medialnej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Działu Promocji i Komunikacji Medialnej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji banku zdjęć dla Działu Promocji i Komunikacji Medialnej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Wymiana naboi w klapach oddymiających systemów przeciwpożarowych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk czterech numerów czasopisma "Spotkania z Zabytkami"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.