Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007183/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.26.1.310.2021 Świadczenie usług transportowych dla Zarządu Lokali Miejskich związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych w obszarze działania RON Wschód
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.1.310.2021 Świadczenie usług transportowych dla Zarządu Lokali Miejskich związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych w obszarze działania RON Wschód2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95eb013d-6e2e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007183/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.310.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla Zarządu Lokali Miejskich w 2022 r. związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych wraz z przynależnymi do nich pomieszczeniami, opróżnianiem części wspólnych, wykonywaniem przeprowadzek z lokali mieszkalnych i użytkowych do lokali wskazanych przez zamawiającego lub na wysypisko oraz uczestnictwem w eksmisjach w obszarze działania RON Wschód. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia ww. usług w obszarze działania RON Wschód zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ) oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Zamówienie obejmuje świadczenia usług w ramach Rewitalizacji Księżego Młyna.
Szacowany zakres zamówienia:
Lp. Rodzaj usługi Szacowana ilość lokali/r-g Jednostka
A B C D
1 opróżnianie lokalu wolnego/
przeprowadzka/eksmisja
(ryczałt za 1 lokal) 233 szt.
2 transport doraźny
(roboczogodzina*) 281 godz.
* pod pojęciem roboczogodziny Zamawiający rozumie koszt pracy minimum 2 osób do załadunku i rozładunku gruzu, odpadów, śmieci i innych przedmiotów na wysypisko, wszystkich kosztów związanych z transportem i zapewnieniem samochodu dostawczego o kubaturze ok. 20 m³ (dostosowanego do wąskich i niskich prześwitów bramowych) oraz pozostałych czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306823,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499011 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306823,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Maja Monika Łuczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282246080
7.3.3) Ulica: Łodzianka 3b
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306823,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zadaszenia siatką wybiegu zewnętrznego dla Orangutanów w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Gospodarowania Odpadami w 2025 roku
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz osób z niepełnosprawnością - uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Wisznicach"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Świebodzice
- Usługi transportowe.
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół w formie sprzedaży biletów miesięcznych
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bystrzyca Kłodzka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.