Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576335/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.obara@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19cb31a-9d84-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106897/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZB/M.l.m. – II / 2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. Zakres prac obejmuje roboty: tynkarskie, stolarskie, podłogowe, posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, szklarskie, zduńskie,
instalacyjne sanitarne tj.: wodno- kanalizacyjne, instalacyjne gazowe, centralnego ogrzewania, wentylacyjne i elektryczne wraz z konieczną wymianą osprzętu i zabezpieczeń w lokalu mieszkalnym, montażem domofonów oraz roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usunięcie sadzy i neutralizację zapachów powstałych na
skutek pożarów w lokalach mieszkalnych oraz dezynsekcję lokali o powierzchni do 30 m2
(usunięcie insektów: pluskwy, prusaki, pchły itp).
2.Przedmiot zamówienia został określony przedmiarem robót stanowiącym równocześnie kosztorys ofertowy – Załącznik nr 8 do SWZ.
3.Zamówienie będzie realizowane w budynkach zamieszkałych i użytkowanych przez lokatorów mieszkań. Wykonawca musi tak zorganizować prace by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie budynku w czasie trwania robót modernizacyjnych i po ich zakończeniu. Wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i muszą być zawarte w wynagrodzeniu wynikającym z oferty.
4. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.
5. Lokale będą przekazywane Wykonawcy do modernizacji sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania. W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach.
6. Z dniem przekazania lokalu do modernizacji Wykonawca będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
8. Zakres wykonanych prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót, dla każdego lokalu oddzielnie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
10. W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót.
11. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
12. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót – kosztorys ofertowy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
13. Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne, w tym: osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne (minimum 6 osób) wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
14. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
15. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 875 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45262630-6 - Wznoszenie pieców
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty. Dwie oferty nie podlegające odrzuceniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 500 000 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695158,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808356,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Modernizacja lokali mieszkalnych
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Uroczysko 2 w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.