Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416706/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312
1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182079521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8243581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9685e19f-5d2a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063700/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 705050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2023-2024 w ramach następujących zadań – części:CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny
Długości dróg: drogi asfaltowe – 6,25 km; drogi żwirowe 0,71 km; place i parkingi 800 m2; chodniki 1,73 km
2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS.
Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”
Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 144150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2023-2024 w ramach następujących zadań – części:CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny
Długości dróg: drogi asfaltowe – 11,47 km; drogi żwirowe 2,72 km; place i parkingi 3000 m2; chodniki 3,78 km
2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS.
Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”
Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 149800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2023-2024 w ramach następujących zadań – części:CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)
Długości dróg: drogi asfaltowe – 9,75 km; drogi żwirowe 0,95 km; chodniki 1,55 km
2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS.
Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”
Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 159250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2023-2024 w ramach następujących zadań – części:CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny
Długości dróg: drogi asfaltowe – 9,30 km; drogi żwirowe 1,62 km; place i parkingi 900 m2; chodniki 0,86 km
2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS.
Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”
Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 251850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155682,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155682,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Byga Adrian Gał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361729097
7.3.3) Ulica: Groń
7.3.4) Miejscowość: Groń
7.3.5) Kod pocztowy: 34-406
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155682,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Gil F.H.U. "GIL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361416004
7.3.3) Ulica: Skrzypne
7.3.4) Miejscowość: Skrzypne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Gil F.H.U. "GIL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361416004
7.3.3) Ulica: Skrzypne
7.3.4) Miejscowość: Skrzypne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Byga Adrian Gał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361729097
7.3.3) Ulica: Groń
7.3.4) Miejscowość: Groń
7.3.5) Kod pocztowy: 34-406
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI BIAŁY DUNAJEC
więcej: przetargi BIAŁY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.