Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043234 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie placów zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324590602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@cuw.wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie placów zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b265525c-780b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001766/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Place zabaw: Wilchwiański Plac Zabaw przy ZSP nr 2; Aktywny zakątek Radlin II przy ZSP nr 3; Aktywny Górniok Radlin II przy ZSP nr 5, Plac zabaw przy ul. Pałacowej w Kokoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW- DZP.271.11.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211428,55 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Plac zabaw przy ul. Pałacowej w Kokoszycach Zakres robót obejmuje w szczególności dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, wykonanie ogrodzenia oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna, bujaki – 2 szt., zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa, karuzela talerzowa. Wyposażenie uzupełniające:, ławka, koszy na śmieci, tablicy regulaminowa. Ogrodzenie z furtką i bramą wjazdową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Wilchwiański plac zabaw – ZSP nr 2 Zakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych, przeniesienie bujaków w obrębie istniejącego placu zabaw, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa potrójna z jednym siedziskiem płaskim, jednym kubełkowym i bocianim gniazdem, piramida linowa, karuzela tarczowa z siedziskami, piaskownica z domkiem, tablica regulaminowa, gra sprawnościowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 85570,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Aktywny zakątek-Radlin II, budowa miejsca rekreacji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 Zakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych i fitness, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: huśtawka wahadłowa potrójna z jednym siedziskiem płaskim, jednym kubełkowym i bocianim gniazdem, huśtawka wagowa, karuzela tarczowa z siedziskami, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy dla 2 osób, chwytak piłek, piaskownica, tablica regulaminowa. Wyposażenie fitness: jeździec, orbitrek, wahadło podwójne na słupie, tablica regulaminowa. Wyposażenie uzupełniające: ławka z oparciem – 4 szt., kosz na odpady – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 69980,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. "Aktywny Górniok" - budowa i modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, przeznaczonej do integracji i aktywnego spędzania wolnego czasu mieszkańców przy zespole szkolno-przedszkolnym nr 5 w radlinie IIZakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych i fitness, przeniesienie istniejących urządzeń, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: piaskownica, huśtawka wahadłowa z jednym siedziskiem płaskim i koszykowym, linarium.Wyposażenie fitness: street workout, wioślarz, Wyposażenie uzupełniające: stół betonowy do gry w szachy i warcaby, stół do gry w tenisa stołowego, stół do gry w piłkarzyki, pozioma gra interaktywna – 2 szt.Elementy do przeniesienia w obrębie placu: bujak pojedynczy na sprężynie, potrójny fitness.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 55878,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Na część I postępowania zostało złożonych 5 ofert. Wszystkie oferty zostały odrzucone.W postępowaniu oferty podlegające odrzuceniu złożyli:1. OFERTA NR 3 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania przy użyciu komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.uzasadnienie faktyczne: oferta nie została podpisana podpisem elektronicznym. 2. OFERTA NR 7 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:- pozycja tablica informacyjna – materiał niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zaoferował blachę a powinien być kompozyt.- pozycja huśtawka wagowa – niezgodne wymiary. Wykonawca zaoferował 110 cm powinno być 172 cm. Ponadto brak gry uchwytów.- pozycja bujak auto – niezgodny wymiar, brak kierownicy, jest jedna sprężyna , powinny być dwie.- pozycja karuzela talerzowa – niezgodny wymiar, jest średnica 1,5 metra powinna być minimum 1,65 metra.- pozycja ławka – niezgodny wymiar, jest: 160 cm powinno być: 194 cm.3. OFERTA NR 11 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:- wymiary tablicy informacyjnej są niezgodne . Jest: 32x47cm, powinno być: 40x56 cm.- niezgodność materiału. Jest: blacha powinno być: kompozyt.4. OFERTA NR 12 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:W wyznaczonym terminie tj. do dnia 7.04.2021 r. Wykonawca przesłał wyjaśnienia oraz uzupełnił karty katalogowe. W przesłanym wyjaśnieniu stwierdzono:- Pozycja zestaw zabawowy - niezgodna jest szerokość jest: 2,10 m powinno być: 2,20 m- Pozycja tablica informacyjna – niezgodność materiału: jest: blacha, powinno być kompozyt. W związku z tym oferta ulega odrzuceniu.5. OFERTA NR 14 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:Niezgodność oferty z SWZ tj:- pozycja zestaw zabawowy – niezgodna szerokość, jest 2,00 m powinno być 2,20 m- pozycja huśtawka podwójna mix – niezgodność długości. Jest 3,5 m powinno być 3,7 m. Ponadto brak informacji o zgodności z normą oraz o rodzaju materiału zawiesi.- pozycja tablica informacyjna – niezgodność materiału jest HPL powinien być kompozyt. - pozycja huśtawka bocianie gniazdo – niezgodność wysokości , jest 1,60 m powinno być 2,3 m. Ponadto brak informacji o zgodności z normą oraz o rodzaju materiału zawiesi.- pozycja huśtawka wagowa – niezgodność długości, jest 110 cm powinno być min. 172 cm- pozycja bujak auto – niezgodne wymiary, brak kierownicy, są cztery sprężyny powinny być dwie.- pozycja karuzela talerzowa – niezgodne wymiary – średnica jest 1,55 m powinno być min. 1,65 m- pozycja ławka – niezgodne wymiary- długość jest 180 cm, powinno być 194 cm.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91556,31
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144714
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105252,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153404,28
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105250
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON- Klaudiusz Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759-130-72-62
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 121/86
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105252,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86075,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104832,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86075,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON-Klaudiusz Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-130-72-62
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 121/86
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86075,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68729,96
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75411,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68729,96
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON- Klaudiusz Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-130-72-62
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 121/86
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68729,96
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenie Białegostoku: PS 73 i PS 82-cz I, PS 5 i PS 69-cz II, PS 21 i PS 81-cz III, PS 53 i PS 79-cz IV
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach, gm. Tomice
- Wykonanie placu zabaw na działce gminnej nr ewid. 4002 w Sarzynie
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3, 338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.