Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e36bf7-99a2-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00401415/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dozór mienia na terenie siedziby Nadleśnictwa Krasiczyn w Przemyślu,
ul. 29 Listopada 12.
1.1. Dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- Budynek biurowy 2 - piętrowy
- Przychodnia i pomieszczenia edukacyjno-gospodarcze
- Budynek wiaty - myjnia
- Budynek warsztatowy
- Wszystkie pozostałe obiekty i mienie nadleśnictwa będące na terenie posesji, biurowca i zaplecza
wewnątrz ogrodzenia oraz terenów bezpośrednio przyległych.
1.2. Dozór mienia polegał będzie na zewnętrznym strzeżeniu obiektów określonych w pkt. 1.1:
- całodobowo:
w dni wolne od pracy – soboty, niedziele i święta;
w okresie od 01.01 do 30.04 oraz od 01.11 do 31.12.
- w godzinach od 15.00 do 7.15 dnia następnego:
w dni robocze w okresie od 01.05 do 31.10. (dni robocze tj. od poniedziałku do piątku)
1.3. Do obowiązków dozorcy należy między innymi:
- strzeżenie mienia przed kradzieżą z włamaniem wewnątrz i z zewnątrz dozorowanego obiektu;
- dokonywanie obchodu obiektu i placu wewnątrz ogrodzenia z równoczesnym sprawdzaniem zabezpieczenia drzwi, okien
bram, oraz stanu p.poż.;
- rejestrowanie każdorazowego obchodu w książce dyżurów;
- dbanie o porządek na placu i wokół biura;
- wykaszanie powierzchni trawiastych (powierzchnia trawiasta do koszenia 1 121 m2 - 6-krotnie w roku) sprzętem
Wykonawcy;
- w zimie odśnieżanie placu Nadleśnictwa, placu przy obiektach wydzierżawianych oraz przyległego do posesji chodnika, w
tym schodów do budynku biurowego i budynku przychodni od strony
ul. Brodzińskiego, w razie potrzeby sprzętem mechanicznym, łącznie z posypywaniem piaskiem (materiał Wykonawcy).
Powierzchnia do odśnieżania 1 790,40 m2, powierzchnia do posypywania 402,40 m2.
1.4. Obowiązki dozorcy zawarto w karcie dozoru stanowiącej zał. 2 do SWZ.
1.5. W ramach świadczonej usługi dozoru Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom standardowe, jednolite,
kompletne umundurowanie wraz z czytelnym, umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem zawierającym dane
Wykonawcy oraz dane pracownika wykonującego obowiązki związane z dozorem.
1.6. Wykonawca przedkłada comiesięcznie grafiki z wykazem służb i nazwisk osób je pełniących.
1.8. Wykonawca do wykonania usługi użyje własnego, odpowiedniego do zakresu wykonywanych czynności sprzętu i
materiałów. W razie konieczności (w wyniku obfitych opadów śniegu) wykonawca użyje do odśnieżania sprzętu
mechanicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200175,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333871,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200175,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448
7.3.3) Ulica: Racławicka 15-19/412
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200175,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI STOKU NARCIARSKIEGO W PRZEMYŚLU"
- Wyk. dok. proj.-koszt. dla zad. inwestyc. pn. ,,Reorganiz. wraz z modern. Stacji Dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpit. im. Św. Ojca Pio w P-ślu.
- Dostawy nabiału.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- "Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka 2025"
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.