eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie koncepcji, dok. proj. wraz z koszt. inwest. i spec. wyk. i odbioru robót bud. oraz uzyskanie dec. pozwolenia na bud. dla zad.pn:" Modernizacja na potrzeby CIITT pom. KHKiJ Wydz.BZ ...



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043315 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji, dok. proj. wraz z koszt. inwest. i spec. wyk. i odbioru robót bud. oraz uzyskanie dec. pozwolenia na bud. dla zad.pn:„ Modernizacja na potrzeby CIITT pom. KHKiJ Wydz.BZ ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.drozd@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie koncepcji, dok. proj. wraz z koszt. inwest. i spec. wyk. i odbioru robót bud. oraz uzyskanie dec. pozwolenia na bud. dla zad.pn:„ Modernizacja na potrzeby CIITT pom. KHKiJ Wydz.BZ ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba1c81d-7289-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008837/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/2021/TP/DZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie koncepcji, dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn:„ Modernizacja na potrzeby CIITT pomieszczeń Katedry Hodowli Koni i Jeździectwa Wydziału Bioinżynierii Zwierząt ul. Prawocheńskiego 2 w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.3. Zakres rzeczowy objęty dokumentacją zawiera opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ , wyciąg z dokumentacji archiwalnej do aktualizacji Załącznik nr 10 do SWZ oraz zalecenia konserwatorskie – Załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pracownia Projektowa Architekt Jolanta Pietkiewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pracownia Projektowa "SAVOIE"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510561382

7.3.3) Ulica: ul. T.Kościuszki 117/4

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-554

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a/ projekt konstrukcji - Obsługa Budownictwa Projektowanie Nadzory inż. Adam Antoni Kacprzyk, ul. Modrzewiowa 40b, 11-010 Wójtowob/ projekt instalacji sanitarnych – IS - PROJEKT Marcin Gałęza, ul. Puszkina 22A/1, 10-295 Olsztync/ projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych – Waldemar Waliński, ul. Wilczyńskiego 19/15, 10-686 Olsztyn


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.