Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464619/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i broszur / folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewakield@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i broszur / folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5520c00a-6fca-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/312/055/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i broszur / folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej, które Zamawiający według swoich potrzeb będzie sukcesywnie w ramach zamówień jednostkowych zlecał Wykonawcy do realizacji.
2.. Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Książki – oprawa miękka blokowa klejona
Format A4 (poz. 1–4)
Format A5 (poz. 5–6)
Format B5 (poz. 7–18)
II. Książki – oprawa twarda szyta nićmi lub klejona
Format 245 mm × 217 mm (poz. 19–20)
III. Broszury / foldery zszywane i klejone
Format A4 (poz. 21–24)
Format B5 (poz. 25)
Format 310 mm × 210 mm (poz. 26)
Format A5 (poz. 27–28)
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje formularz rzeczowo-cenowy – załącznik nr 1A do SWZ.
4. Wymagania techniczne i jakościowe
1) Zadruk powierzchni:
a) odpowiedni stopień nasycenia barw (teksty o odpowiednim stopniu zaczernienia. Zamawiający nie dopuszcza druku tekstów w kolorach szarości);
b) zachowanie czystości druku;
c) zachowanie czytelności;
d) zachowanie ostrości konturów;
e) zachowanie pasowania barw elementów graficznych.
2) Wykończenie powierzchni:
a) równomierne pokrycie powierzchni;
b) brak rozwarstwień pomiędzy zadrukowaną powierzchnią a folią;
c) brak występowania nierówności;
d) brak obdarć;
e) brak zacieków;
f) brak zmarszczeń;
g) brak zabrudzeń.
3) Inne:
a) prawidłowe zachowanie marginesów;
b) zachowana czystość druku;
c) równomierna intensywność druku;
d) zachowanie odpowiednich kątów po obcięciu;
e) prawidłowy format;
f) zachowana wytrzymałość oprawy;
g) brak skosów;
h) brak występowania zjawiska odkształcania zadrukowanych powierzchni.
5. Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu rzeczowo-cenowym liczby nakładów nie są wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79341000-6 - Usługi reklamowe
79971100-2 - Usługi introligatorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178124,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316738,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178124,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: volumina.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522686621
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137562,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcję i dostawę materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania.
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Druk album "Rising 1944 in Colour. Images of a fighting Warsaw. Photograph selection by Chris Nidenthal" oraz kart pocztowych towarzyszących albumowi.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.