Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00504665/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74423317-7add-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026690/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 dostawa sprzętu i oprogramowania IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022/RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projekty Cyfrowa Gmina
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
1). Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym 15 szt.
2). Monitory do komputerów stacjonarnych 15 szt.
3). Zasilacz UPS 15 szt.
4). Laptop z systemem operacyjnym 12 szt.
5). Pakiet programów biurowych 25 szt.
6). NAS serwer plików 2 szt.
7). UPS Rack 2 szt.
8). Scanery 7 szt.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym integralną część SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania.
4. Zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż/instalację oraz uruchomienie sprzętu (wymienionego w pkt.2).
5. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
7. Uszkodzony lub brakujący sprzęt Wykonawca dostarczy na koszt własny najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Towar niezgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia uznaje się za brakujący.
8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2 lat gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium opisanym w rozdz. XVIII SWZ.
Podczas trwania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max. 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki/awarii. Przez pojęcie „naprawa” Zamawiający rozumie realizację czynności polegających na przywróceniu pierwotnej funkcjonalności sprzętu. Szczegóły dotyczące gwarancji doprecyzowane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48823000-3 - Serwery plików
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli:(..) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu labo oferty podlegały odrzuceniu.
W ramach przedmiotowego postępowania Wykonawcy złożyli dwie oferty. W wyniku weryfikacji złożonych ofert Zamawiający uznał, że obie oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.