Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008552/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013904/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043535 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SUCHY LAS- BUDOWA UL. BRZASK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUCHY LAS- BUDOWA UL. BRZASK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1a2aa8-71c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Suchy Las- budowa ul. Brzask
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008552/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400664,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Brzask w Suchym Lesie, gmina Suchy Las.2. Zakres zamówienia obejmuje: - budowę pełnej infrastruktury drogowej (nawierzchnia, chodniki, zjazdy, zabruki, oświetlenie uliczne, kanalizacja deszczowa, przyłącza kanalizacji sanitarnej, zieleń drogowa);- wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;- wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz uwagami Starosty Poznańskiego;- wykonanie wszelkich innych prac, w tym przygotowawczych i pomocniczych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przełożeniem kolidującej infrastruktury technicznej;- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót (w tym na każdy wniosek Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w celu sprawdzenia rzędnych oraz poprawności wykonywanych robót);- wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu- uzyskanie przez Wykonawcę (na rzecz Zamawiającego) pozwolenia na użytkowanie.3. W cenie oferty (cenach jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego) należy uwzględnić koszt wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:- koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót;- koszty odbiorów częściowych;- koszty zajęcia pasa drogowego;- koszty opracowania projektu oraz wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu;- koszty zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej;- koszty zapewnienia obsługi geodezyjnej na każdy wniosek Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w celu sprawdzenia rzędnych oraz poprawności wykonywanych robót;- koszty wykonania wszelkich innych prac, w tym przygotowawczych i pomocniczych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przełożeniem kolidującej infrastruktury technicznej;- koszty wykonania nowych znaków granicznych po podziale działek zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291986,07
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439260,31
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298538,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ANMAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 766 121 81 88
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 23/9
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298538,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
- Suchy Las-budowa ul. Wiśniowej
- Złotkowo - budowa pełnej infrastruktury w rejonie ul. Platynowej, Rodowej i Żelaznej.
- Suchy Las - budowa kanalizacji w ul. Zielińskiego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w gminie Suchy Las
- Złotniki Wieś - położenie sztucznej nawierzchni na zniszczonej, dziurawej nawierzchni asfaltowej na boisku do koszykówki
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik w Twardorzeczce. (II postępowanie)
- Budowa i przebudowa chodników na ul. Zjednoczenia Narodowego
- Modernizacja dróg na osiedlu domków letniskowych w Rowach - I etap
- "Modernizacja, budowa dróg na terenie Gminy Strzeleczki - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Smolarnia"
- Budowa drogi w miejscowości Wacyn - ul. Ogrodowa
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.