eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeObsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 19 terminali płatniczych z możliwością płatności zbliżeniowych, w tym 5 terminali mobilnych.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 19 terminali płatniczych z możliwością płatności zbliżeniowych, w tym 5 terminali mobilnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 19 terminali płatniczych z możliwością płatności zbliżeniowych, w tym 5 terminali mobilnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7551e0-6fc8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 19 terminali płatniczych z możliwością płatności zbliżeniowych, w tym 5 terminali mobilnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/MGW/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152348,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim,
e) serwis terminali płatniczych, w tym, usuwanie wszelkich awarii terminali zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie,
f) ewentualne zmiany instalacyjne i konfiguracyjne terminali po uprzednim uzgodnieniu przez obie strony konieczności oraz sposobu przeprowadzenia tych czynności;
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – 19szt.,w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
c) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 21 dni od daty ich realizacji,
d) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego.
6) Wykonawca zapewni codzienną obsługę transakcji dokonywanych przez posiadaczy kart płatniczych funkcjonujących, w tym minimum VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MASTERCARD Electronic, MAESTRO, w obrocie w Polsce oraz płatności zbliżeniowych oraz obsługę płatności BLIK i NFC, przez cały okres trwania umowy.
7) W przypadku ujawnienia się na rynku dodatkowych kart, innych niż określonych w II pkt 5 lub innych form płatności bezgotówkowych, Wykonawca dopuści ich obsługę z zachowaniem tych samych zasad obsługi i rozliczeń, jakie dotyczą kart płatniczych na dzień podpisania umowy, bez zmian warunków umowy.
8) Realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym Zestawów POS będzie się odbywać na następujących zasadach: - w ramach usług instalacyjnych Zestawów POS Wykonawca na rzecz Zamawiającego zainstaluje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Zestawy POS co najmniej na dwa dni przed eksploatacyjnym uruchomieniem; Lokalizacje, w których zostaną zainstalowane Zestawy POS to kasy biletowe /punkty sprzedaży Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31224500-7 - Terminale

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16265,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19630,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19630,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ING Bank Śląski S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135475

7.3.3) Ulica: Sokolska 34

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-086

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163842,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Rodzaj przedsiębiorstwa jakim jest Wykonawca: duże przedsiębiorstwo.
Firma ING Bank Śląski S.A. otrzymała w kryterium cena: 16,57 pkt, kryterium prowizja: 80 pkt, co dało łączną wartość 96,57 %, w związku z czym, oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.