Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083948/01 - Wynik z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043589 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Rzecznej w Sadach w Gminie Czosnów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czosnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czosnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czosnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Rzecznej w Sadach w Gminie Czosnów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090f5789-a8d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000107/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ul. Rzecznej w Sadach w Gminie Czosnów.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://czosnow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu „Platformy zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń oraz dokumentów, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”. Adresinternetowy platformy: https://czosnow.ezamawiajacy.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej prowadzonego postępowania:https://czosnow.ezamawiajacy.pl , poprzez założenia konta na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertęskłada się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lubosobistym. Dokładny opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot.. korespondencji elektronicznejzawarty jest Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Zalogowanie się do Platformy jest możliwe poprzez założenie konta na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Czosnów, ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, Urząd Gminy Czosnów, adres strony internetowej:www.czosnow.pl , adres e-mail: przetargi@czosnow.pl , Godziny otwarcia: poniedziałek od 09:00 do17:00, wtorek-piątek od 08:00 do 16:00;• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszękontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Czosnów p. JanuszemWyrzykowskim, kontakt pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@czosnow.pl ;• Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:- napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.- napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, którychdane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa ul. Rzecznej w Sadach w Gminie Czosnów. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej (ul. Rzeczna) w miejscowości Sady w gminie Czosnów na odcinku około 430 m. Ulica Rzeczna jest drogą gminną o numerze i klasie technicznej D pozostającą w zarządzie Gminy Czosnów, ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów . W swoim przebiegu krzyżuje się z drogą wojewódzką nr 575 pozostającą w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ4. Wykonawca składa Ofertę poprzez wypełnienie Formularza Oferty (Załącznik nr 2 do SWZ wraz z kosztorysami ofertowymi zgodnymi z przedmiarami robót – Załącznik nr 4 do SWZ),SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdyz Wykonawców. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofertskładanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.). 2. Każda ze Stron może zaproponować drugiej stronie zmianę niniejszej umowy przez złożenie pisemnej propozycji zmian, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt. 1-8, jeżeli wprowadzenie proponowanych zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, 3. Zamawiający, przewiduje możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie i podpisanie przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w ust. 6.5. W przypadku zmian dotyczących dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w przepisie art. 454 ust. 1 pkt. 3) lit. A), b), c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zaistnieniu w czasie realizacji umowy konieczności wykonania robót dodatkowych, jednak nie później niż 5 dni licząc od dnia powzięcia wiadomości przez Wykonawcę o zaistniałej sytuacji.6. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w ust. 4, niezbędne do prawidłowej realizacji całości lub części przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się nie wykonywać ich przed zawarciem aneksu do Umowy, uwzględniającego ich wykonanie, pod rygorem braku dokonania zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia z tytułu ich wykonania.7. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://czosnow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do dnia 14.05.2021 r. do godz. 10:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CZOSNÓW
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi KDD7 łączącą ul. Cichą z Miodową i drogi KDD8 łączącą ul. Miodową z ul. Słowiańską.
- Przebudowa dachu strażnicy OSP Czosnów.
więcej: przetargi CZOSNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- "Zagospodarowanie terenu w otoczeniu Miejskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. Regeneracja przestrzeni Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.