Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233984/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00248744/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00259115/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276268409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PCK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zozwojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwojkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wojkowice.bip.net.pl/?c=2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d181855-2fe6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00183804/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233984/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego, windy osobowej wraz z przebudową przegród zewnętrznych, umożliwiających połączenie projektowanej windy z budynkiem dla budynku ZOZ w Wojkowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przeszklonej windy zewnętrznej wraz z wykonaniem przekłuć w ścianie zewnętrznej budynku w celu montażu i połączenia dźwigu z istniejącymi kondygnacjami.
Montaż windy osobowej należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Projekt należy rozpatrywać wraz z rysunkami kart katalogowych oraz rysunkami technicznymi posadowienia windy.
Winda zewnętrzna powinna spełniać parametry w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych wskazane w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2020r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj. posiadać m.in. poręcze na wysokości 0,9 m oraz tablicę przyzywową na wysokości od 0,8 m do 1,2 m w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składa się: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Decyzja Starosty Będzińskiego nr 1000.2021 z dnia 09.07.2021r.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie na rzecz zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień/opinii niezbędnych do użytkowania windy (np. Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, Urząd Dozoru Technicznego);
b) złożenie w imieniu na rzecz zamawiającego zawiadomienia we właściwym organie nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z brakiem sprzeciwu lub uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa ZED sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482743210
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż urządzenia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.