Og³oszenie z dnia 2021-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00087899/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
Og³oszenie nr 2021/BZP 00043660 z dnia 2021-04-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
REALIZACJA CZʦCI PROJEKTU ZAGÊSZCZENIA OSNOWY SZCZEGÓ£OWEJ DLA CZʦCI POWIATU BYTOWSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bytowski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Organizacyjno - Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979708
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks.dr. Boles³awa Domañskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 822 80 00
1.5.8.) Numer faksu: 59 822 80 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatbytowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatbytowski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA CZʦCI PROJEKTU ZAGÊSZCZENIA OSNOWY SZCZEGÓ£OWEJ DLA CZʦCI POWIATU BYTOWSKIEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-045741da-a8bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00043660
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001101/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Realizacja czê¶ci projektu zagêszczenia osnowy szczegó³owej dla czê¶ci powiatu bytowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.powiatbytowski.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@powiatbytowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonaw¬cami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicz¬nego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicz¬nych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicz¬nego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przeka¬zywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich prze¬s³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako Za³±cznik Nr 11 do SWZ . Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wyko¬nawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej ko¬respondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonaw¬cami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatbytowski.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzoro¬wania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do ko¬munikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w doku¬mentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@powiatbytowski.pl10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicz¬nego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIAT BYTOWSKI z siedzib±: Starostwo Powiatowe w Bytowie ul. ks. dr. B. Domañskiego 2, 77-100 Bytów, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: starostwo@powiatbytowski.pl b±d¼ telefonicznie, pod numerem: 59 822 80 00;2) z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: iod@powiatbytowski.pl b±d¼ telefonicznie, pod numerem: 59 822 80 00;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn REALIZACJA CZʦCI PROJEKTU ZAGÊSZCZENIA OSNOWY SZCZEGÓ£OWEJ DLA CZʦCI POWIATU BYTOWSKIEGO. sygn. G.272.3.2021.X , prowadzonym w trybie podstawowym. art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019);4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres okre¶lony w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane s± do momentu ustania przetwarzania w celach wynikaj±cych z wykonania umowy) zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.)6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zwarte w rozdziale XXVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.272.3.2021.X
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest REALIZACJA CZʦCI PROJEKTU ZAGÊSZCZENIA OSNOWY SZCZEGÓ£OWEJ DLA CZʦCI POWIATU BYTOWSKIEGO. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Us³ugi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielko¶ci nie wiêkszej ni¿ 100% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie stosowaæ przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty nastêpuj±ce kryteria:NAZWA KRYTERIUM OCENY OFERT: WAGA (Wg.)Cena 60 pktDo¶wiadczenie kierownika zespo³u 30 pktOkres udzielonej gwarancji 10 pktCENA (C):Zamawiaj±cy przyjmuje cenê jako kryterium oceny ofert, przypisuj±c jej rangê 60 pkt. Warto¶æ punktowa powy¿szego kryterium obliczana bêdzie wed³ug nastêpuj±cego wzoru: CnC = -------------- x 100 pkt x 60% (Wg.) Cbgdzie:C – ilo¶æ punktów za kryterium cenaCn – cena oferty najkorzystniejszej (najni¿sza) spo¶ród oferowanychCb – cena oferty badanejObliczenia dokonywane bêd± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug zasady okre¶lonej w Rozdziale XXIV pkt 3DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA ZESPO£U (D):Zamawiaj±cy przyjmuje do¶wiadczenie kierownika zespo³u jako kryterium oceny ofert, przypisuj±c mu rangê 30 pkt. Warto¶æ punktowa powy¿szego kryterium bêdzie przyznawana na pod-stawie poni¿szej tabeli:Ilo¶æ prac Punktacja15 i wiêcej 3010-14 205-9 10poni¿ej 5 0Punkty zostan± przyznane ofercie, w której skierowany do realizacji zamówienia kierownik ze-spo³u, posiada do¶wiadczenie wykazuj±c, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, kierowa³ pracami polegaj±cymi na za³o¿eniu osnowy wielofunkcyjnej dla dowolnego powiatu w Polsce. W przypadku niewskazania KIEROWNIKA ZESPO£U w pkt 2 Formularza ofertowego (Za-³±cznik Nr 2 do SWZ) Wykonawca otrzyma 0 pkt. OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI (G):Zamawiaj±cy przyjmuje „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” jako kryterium oceny ofert przypisuj±c mu rangê 10 pkt. Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach okresu gwarancji, przy czym wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wy-nosi 36 miesiêcy. Dokonanie oceny ofert w oparciu o kryterium „OKRES GWARANCJI” zostanie poprzez przyznanie punktów w nastêpuj±cy sposób: Okres gwarancji Punktacja36 miesiêcy 0 pkt60 miesiêcy 10 pktUWAGA! Wykonawca (w formularzu ofertowym) musi wskazaæ okres gwarancji na wykonan± us³ugê, który bêdzie liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego. Je¿eli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy ¿adnego lub zaznaczy dwa z podanych okre-sów, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje 36 miesiêczny okres gwarancji. Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI” wynosi 10 pkt.Ilo¶æ punktów (P), jak± otrzyma dana oferta bêdzie równa sumie punktów z poszczególnych kryteriów:P = C + D + G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika zespo³u
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;- nie dotyczy2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;- nie dotyczy3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca:- wyka¿e, i¿ jest objêty ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z realizacj± przedmiotu zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 350 000,00 z³ (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy z³otych).4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca:- wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dla dowolnego powiatu w Polsce co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na za³o¿eniu geodezyjnej osnowy wielofunkcyjnej o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto ³±cznie i wyka¿e, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie,- wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dla dowolnego powiatu w Polsce co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu projektu zagêszczenia szczegó³owej poziomej i wysoko¶ciowej osnowy geodezyjnej, obejmuj±cego obszar jednego powiatu przy wykorzystaniu punktów osnowy wielofunkcyjnej i wyka¿e, ¿e us³uga te zosta³a wykonana nale¿ycie,- wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, zgodne z art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, zgodne z art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym osoba posiadaj±ca uprawnienia uzyska³a te uprawnienia, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencjiW przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzenia dzia³alno¶ci zwi±zanej z realizacj± przedmiotu zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 350 000,00 z³ (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy z³otych) b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;Wykaz ten winien obejmowaæ:- ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dla dowolnego powiatu w Polsce co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na za³o¿eniu geodezyjnej osnowy wielofunkcyjnej o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto ³±cznie i wyka¿e, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie,- ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dla dowolnego powiatu w Polsce co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu projektu zagêszczenia szczegó³owej poziomej i wysoko¶ciowej osnowy geodezyjnej, obejmuj±cego obszar jednego powiatu przy wykorzystaniu punktów osnowy wielofunkcyjnej i wyka¿e, ¿e us³uga te zosta³a wykonana nale¿ycie,c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wykaz ten winien wskazywaæ ¿e dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, zgodne z art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, zgodne z art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym osoba posiadaj±ca uprawnienia uzyska³a te uprawnienia, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
wymienione w rozdziale XVII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1)pieni±dzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj±c pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika. Niniejsze zasady dotycz± sk³adania oferty przez wspólników spó³ki cywilnej. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - Za³±cznik Nr 5 do SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1. W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, z tym, ¿e termin realizacji zamówienia mo¿e ulec przed³u¿eniu nie wiêcej ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:a) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej, okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz okres niezbêdny do usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± bêd± rozumiane wszelkie wydarzenia, istniej±ce lub mog±ce zaistnieæ w przysz³o¶ci, które maj± wp³yw na realizacjê umowy, znajduj±ce siê poza realn± kontrol± zamawiaj±cego i wykonawcy i których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub które, choæ przewidywalne, by³y nieuniknione, nawet po przedsiêwziêciu przez zamawiaj±cego lub wykonawcê wszelkich uzasadnionych kroków dla unikniêcia takich wydarzeñ. Za wyst±pienie si³y wy¿szej uznane bêd± w szczególno¶ci takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, po¿ary, powodzie, huragany, trzêsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub bran¿owy trwaj±cy d³u¿ej ni¿ 5 dnib) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych,c) konieczno¶ci dostosowania postanowieñ do zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa z uwagi na brak mo¿liwo¶ci realizacji umowy wed³ug pierwotnej jej tre¶ci lub z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± jednej ze stron;d) wydania dodatkowych decyzji, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych a tak¿e ich zmiany maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,e) w przypadku odmowy wydania przez organy administracji, s±d lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,f) je¿eli niezbêdna jest zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia przez Wykonawcê, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owej realizacji umowy, 2. W zakresie zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia:a) na wniosek Wykonawcy zmianê osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia, które to osoby zosta³y wskazane celem uzyskania punktów ramach kryterium oceny ofert. Zmiana tych osób mo¿e siê odbyæ tylko i wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, poprzez zawarcie aneksu do umowy. Nowe osoby przedstawione przez Wykonawcê musz± posiadaæ co najmniej takie same kwalifikacje, uprawnie-nia, do¶wiadczenie, co osoby wskazane w ofercie w celu uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert,b) na wniosek wykonawcy zmianê osób wskazanych w wykazie z³o¿onym przez Wykonawcê w toku postêpowania, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Zmiana tych osób mo¿e siê odbyæ tylko i wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, poprzez zawarcie aneksu do umowy. Nowe osoby przedstawione przez Wykonawcê musz± posiadaæ co najmniej do¶wiadczenie, kwalifikacje, uprawnienia, jakie wymagane by³y w SWZ w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu3. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w zakresie wysoko¶ci stawki podatku VAT, je¿eli w okresie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana przepisów podatkowych (zamiana ceny zwi±zana z ustawow± zmian± wysoko¶ci VAT mo¿e obejmowaæ wy³±cznie zakres dostaw okre¶lonych w specyfikacji i w ofercie, a jeszcze nie wykonanych. Ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian, zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto w zakresie wynikaj±cym ze stawki VAT.4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca siê powo³ywa³ w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
2021-04-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Wymiana kot³ów na paliwo sta³e 5 klasy spe³niaj±ce wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego i weterynaryjnego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów ZP37/2024
- Dostawa sprzêtu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
wiêcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkó³ i placówek o¶wiatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postêpowanie)
- Wykonanie przegl±dów przewodów kominowych wraz z czyszczeniami w budynkach i obiektach bêd±cych w zasobach ZBiLK w 2025 r.
- Obs³uga geodezyjna dla Zarz±du Dróg Miasta Krakowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nac³aw - Gry¿yna o ¶cie¿kê rowerow± oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z k³adk± rowerow± i o¶wietleniem w m. Nielêgowo
wiêcej: Us³ugi pomiarowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.