Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00082437/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku przy ul. Langiewicza 50
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ABERIT - Piotr Bereziewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180254181
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Mariana Langiewicza 50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-021
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@aberit.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aberit.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
podmiot subsydiowany
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
technologie internetowe (webowe) oraz mobilne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w budynku przy ul. Langiewicza 50
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f659c8f2-8359-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00043692
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021 dzia³anie 19.1 Nowe Produkty i Inwestycje poddzia³anie 19.1.1 Technologie przyjazne ¶rodowisku - Green growth
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.portal.smartpzp.pl/mjc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
Ze wzglêdu na ochronê tajemnicy przedsiêbiorstwa i zawarte w³a¶ciwe rozwi±zania w tym zakresie w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy obejmuje klauzula tajno¶ci wskazane w pkt 4.1 SWZ dokumenty. W zwi±zku z powy¿szym udostêpnienie wskazanej dokumentacji nast±pi po przedstawieniu przez wykonawcê podpisanej umowy o zachowaniu poufno¶ci.Wymaga siê z³o¿enie podpisanej podpisem kwalifikowanym umowy i przes³anie jej za pomoc±,
narzêdzia do komunikacji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/mjc poprzez modu³ pytañ. Umowa o zachowaniu poufno¶ci stanowi za³±cznik do SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie i wysy³anie dokumentów/o¶wiadczeñ/wyja¶nieñ/zawiadomieñ/informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej : office@aberit.eu z zastrze¿eniem pkt 3.
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platform±/Systemem) pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/mjc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i
pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl/mjc
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Aberit Piotr Bereziewicz, ul. Langiewicza 50, 35-021
Rzeszów.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: pb@aberit.eu
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa.
Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z
instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa.
Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiadaj± Pañstwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 3/2021/NG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie i wyposa¿eniu obiektu przy ul. Langiewicza 50 w Rzeszowie obejmuj±ce:
a) Prace remontowo – wykoñczeniowe adaptuj±ce obiekt do potrzeb dzia³alno¶ci Wnioskodawcy
b) Ocieplenie dachu
c) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
d) Dostawê i monta¿ pompy ciep³a z armatur± i automatyk±
e) Dostawê i monta¿ pieca gazowego oraz sterownika i armatury wraz ze szkoleniem
f) Integracjê dostarczonych systemów z oprogramowaniem ABIFLOW produkcji Zamawiaj±cego
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
- roboty towarzysz±ce, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia,
- na czas budowy nale¿y zabezpieczyæ teren robót, a po skoñczonej budowie nale¿y przywróciæ do stanu poprzedniej u¿yteczno¶ci.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w og³oszeniu o zamówieniu, SWZ, Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym oraz w projektowanych postanowieniach umowy wraz z za³±cznikami, które okre¶laj± równie¿ obowi±zki wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
42961000-0 - System sterowania i kontroli
44621200-1 - Kot³y grzewcze
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu:1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
1.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
1.3.1 Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:
a) posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³
b) posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³.
1.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1.4.1 Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do realizacji zamówienia posiadaj±c± uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy.
* Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do realizacji zamówienia posiadaj±c± do¶wiadczenia w zakresie automatyki budynku (BMS), która w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³a, od pocz±tku do koñca, min. 2 projekty z zakresu wykonania systemów inteligentnego budynku obejmuj±ce sterowania urz±dzeniami wykonawczymi i czujnikami monitoruj±cymi otoczenie
c) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlana polegaj±c± na budowie lub remoncie obiektu, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 PLN brutto
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – zawarte w druku OFERTA.
2.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – zawarte w druku OFERTA.
2.3.Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie/a o którym mowa w pkt. 2.1. i 2.2. – zawarte w druku OFERTA.
2.4. Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu na dzieñ sk³adania ofert w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – (zawarte w druku wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby*) oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (zawarte w druku wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby*) Wykonawca zamieszcza tak¿e informacje o poleganiu na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w druku OFERTA.
* mo¿e byæ z³o¿one jako samodzielne o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga podmiotowe ¶rodki dowodowe w odniesieniu do
warunku Sytuacja ekonomiczna lub finansowa :
• informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
• odpowiedni dokument ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowe ¶rodki dowodowe w odniesieniu do warunku Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego (okre¶lonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1a) i b), a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.c) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).2. Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert oznaczonego dat± i godzin±. Niewniesienie wadium do up³ywu wyznaczonego terminu (oznaczonego dat± i godzin±) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek PL nr rachunku: 69 1140 2004 0000 3402 5293 5737 Tytu³ przelewu winien umo¿liwiæ identyfikacjê postêpowania, którego dotyczy wadium oraz okre¶laæ podmiot, w którego imieniu jest wp³acane – w przypadku je¶li przelewu nie dokonuje Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Celem w³a¶ciwej identyfikacji wp³aty z tytu³u wadium powinny zawieraæ w tytule przelewu znak sprawy postêpowania.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia,6.1. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia
wskazane w Rozdziale V pkt 2.1. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
6.2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY nale¿y do³±czyæ stosowne
pe³nomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê lub osoby upowa¿nione do sk³adania
o¶wiadczeñ woli ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366
Kodeksu cywilnego.
6.4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane
dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, a nie tylko
pe³nomocnika.
6.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
6.7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie
publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich
wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o okres niewykonywania przedmiotu umowy, spowodowanego jedn± z nastêpuj±cych przyczyn:1) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót
z powodu technologii realizacji prac objêtych umow± wymagaj±cej konkretnych warunków
atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem
okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ.
2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zamówieñ
dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy.
3) prowadzonymi równolegle robotami budowlano - monta¿owymi przez inne podmioty, które
uniemo¿liwiaj± realizacjê zamówienia – o okres, w którym nie by³a mo¿liwa realizacja
zamówienia z tego powodu potwierdzony wpisem inspektora do dziennika robót.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl/mjc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-17
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urz±dzeñ (w tym materia³ów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdro¿enia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzêdu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów s³u¿bowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnêtrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie pad³ych zwierz±t z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pe³ni±cego funkcjê Domu Kultury w Gminie ¿abia Wola
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.