eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszTransport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do instalacji komunalnej



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043831 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do instalacji komunalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 76 54 403

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-wgos@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do instalacji komunalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-727f167d-8e19-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003750/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do instalacji komunalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0001.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie transportu kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 pochodzących z terenu miasta Kalisza do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (zwanym dalej także Instalacją lub instalacją komunalną) i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Przedmiotem zamówienia w Część I jest transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7 wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - samochodem ciężarowym z kontenerem. 3. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.4. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w Części I szacuje 120 transportów. Przez "transport" Zamawiający rozumie jednorazowy dowóz kontenerów, o których mowa w pkt 2, z PSZOK do instalacji komunalnej samochodem ciężarowym z kontenerem, wraz z opróżnieniem kontenera lub kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie instalacji i odwóz pustych kontenerów z instalacji do PSZOK, wraz z ich odstawieniem w wyznaczone miejsce na terenie PSZOK. 5. Realizacja zamówienia będzie odbywać się:a) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.lub b) do osiągnięcia wartości umowy wskazanej w § 7 ust.1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.6. Szczegółowy zakres usługi oraz sposób wykonania zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 51342,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie transportu kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 pochodzących z terenu miasta Kalisza do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (zwanym dalej także Instalacją lub instalacją komunalną) i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Przedmiotem zamówienia w Część II jest transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7 wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą). 3. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.4. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w Części II szacuje 60 transportów. Przez "transport" Zamawiający rozumie jednorazowy dowóz kontenerów, o których mowa w pkt 2, z PSZOK do instalacji komunalnej zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), wraz z opróżnieniem kontenera lub kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie instalacji i odwóz pustych kontenerów z instalacji do PSZOK, wraz z ich odstawieniem w wyznaczone miejsce na terenie PSZOK. 5. Realizacja zamówienia będzie odbywać się:a) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.lub b) do osiągnięcia wartości umowy wskazanej w § 7 ust.1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.6. Szczegółowy zakres usługi oraz sposób wykonania zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 38722,5 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie transportu kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 pochodzących z terenu miasta Kalisza do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (zwanym dalej także Instalacją lub instalacją komunalną) i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Przedmiotem zamówienia w Część III jest transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 - samochodem ciężarowym z kontenerem. 3. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.4. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w Części III szacuje 180 transportów. Przez "transport" Zamawiający rozumie jednorazowy dowóz kontenerów, o których mowa w pkt 2, z PSZOK do instalacji komunalnej samochodem ciężarowym z kontenerem, wraz z opróżnieniem kontenera lub kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie instalacji i odwóz pustych kontenerów z instalacji do PSZOK, wraz z ich odstawieniem w wyznaczone miejsce na terenie PSZOK. 5. Realizacja zamówienia będzie odbywać się:a) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.lub b) do osiągnięcia wartości umowy wskazanej w § 7 ust.1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.6. Szczegółowy zakres usługi oraz sposób wykonania zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 90750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie transportu kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 pochodzących z terenu miasta Kalisza do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (zwanym dalej także Instalacją lub instalacją komunalną) i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Przedmiotem zamówienia w Część IV jest transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 -zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą).3. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.4. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w Części IV szacuje 120 transportów. Przez "transport" Zamawiający rozumie jednorazowy dowóz kontenerów, o których mowa w pkt 2, z PSZOK do instalacji komunalnej zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), wraz z opróżnieniem kontenera lub kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie instalacji i odwóz pustych kontenerów z instalacji do PSZOK, wraz z ich odstawieniem w wyznaczone miejsce na terenie PSZOK. 5. Realizacja zamówienia będzie odbywać się:a) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.lub b) do osiągnięcia wartości umowy wskazanej w § 7 ust.1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.6. Szczegółowy zakres usługi oraz sposób wykonania zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 84553 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie transportu kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) położonego w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 pochodzących z terenu miasta Kalisza do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (zwanym dalej także Instalacją lub instalacją komunalną) i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Przedmiotem zamówienia w Część V jest transport z PSZOK odpadów niebezpiecznych samochodem ciężarowym z kontenerem.3. Kontener na odpady niebezpieczne znajdujący się na terenie PSZOK-u i jest kontenerem stacjonarnym:a) transport odpadów niebezpiecznych podlega przepisom ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.) Przygotowanie oraz załadunek do środka transportu leży po stronie Zamawiającego, natomiast zabezpieczenie ładunku podczas transportu należy do Wykonawcy,b) odpady niebezpieczne transportowane będą w następujących pojemnikach:- beczkach PE/PE HD wielorazowego użytku z odejmowanym wiekiem, pojemność 60l. 3 szt.;- kartonowych tubach na świetlówki o wymiarach 1550 mm x 410 mm x 370 mm, wielokrotnego użytku z min. 5-co warstwowej tektury, nośność min. 50 kg;- pojemnik z tworzywa sztucznego wielorazowego użytku z otwieranym wiekiem/pokrywą i otworem wrzutowym do zbiórki baterii o pojemności min. 25l;- worki typu big-bag o pojemności do 2 m3.4. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.5. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w Części V szacuje 3 transporty. Przez "transport" Zamawiający rozumie jednorazowy dowóz pojemników, o których mowa w pkt 3, z PSZOK do instalacji komunalnej samochodem ciężarowym z kontenerem, wraz z opróżnieniem kontenera lub kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie instalacji i odwóz pustych kontenerów z instalacji do PSZOK, wraz z ich odstawieniem w wyznaczone miejsce na terenie PSZOK. 6. Realizacja zamówienia będzie odbywać się:a) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.lub b) do osiągnięcia wartości umowy wskazanej w § 7 ust.1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.7. Szczegółowy zakres usługi oraz sposób wykonania zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2395,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25920

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Jartex Szczepan Jarantowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181043239

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25920,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23068,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38880

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23068,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180030387

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23068,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57348

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57348

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Jartex Szczepan Jarantowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181043239

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57348,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61560

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84240

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61560

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180030387

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61560,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2122,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Jartex Szczepan Jarantowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181043239

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.