Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261788/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00264577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00277597/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania na skrzyżowaniu w km 0+280 ul. Jagiełły w miejscowości Żabno, Gmina Żabno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,342454,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania na skrzyżowaniu w km 0+280 ul. Jagiełły w miejscowości Żabno, Gmina Żabno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8f9b2d-40b9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003492/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania na skrzyżowaniu w km 0+280 ul. Jagiełły w miejscowości Żabno, Gmina Żabno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261788/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.90.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania na skrzyżowaniu w km 0+280 ul. Jagiełły w miejscowości Żabno, Gmina Żabno”
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi następujący zakres robót:
a) Roboty przygotowawcze:
Roboty wytyczeniowe,
Oznakowanie miejsca robót- wg. Projektu tymczasowej organizacji ruchu,
Inwentaryzacja powykonawcza,
b) Roboty rozbiórkowe:
Wycinka zieleni
Rozbiórka nawierzchni bitumicznej, brukowej, krawężników,
Rozbiórka oznakowania,
c) Roboty drogowe:
Roboty nawierzchniowe, krawężniki,
Wymiana istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej,
d) Oznakowanie ruchu:
Docelowa organizacja ruchu,
Malowanie poziome,
Montaż oznakowania pionowego,
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
e) Oświetlenie uliczne:
Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
f) Odwodnienie:
Wpust uliczny z przykrawężnikiem,
4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dokonania oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, oraz prowadzenia stałej kontroli wykonanego oznakowania oraz zapewnienia aby organizacją ruchu obejmowała faktycznie zajmowaną strefę robót. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji oznakowania,
b) umieszczenia tablic informacyjnych o dofinansowaniu zadania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - 2 szt.
c) zapewnienia powiązania pomiędzy słupami oświetlenia przejścia, poprzez wykonanie połączenie w postaci wolnego kanału umożliwiającego w przyszłości ich wspólną komunikację z wyprowadzeniem poza obrys nowo powstałych elementów.
d) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika realizacji inwestycji we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ,
b) Przedmiar robót – Załącznik nr 4 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
5) W projektowanych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.
6) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia opisanych w załącznikach wymienionych w pkt. 4).
7) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu
o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 6/,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych
w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku
z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym w takim przypadku będą one uważane za kryteria stosowane w celu oceny równoważności Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2360978,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482497,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2360978,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL CZUCHRA FPHU BRUKPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172179259
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka Wisłocka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Daniel Czuchra F.P.H.U "BRUKPOL"
jakie przetargi wygrała firma
Daniel Czuchra F.P.H.U "BRUKPOL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236978,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI ŻABNO
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2025 roku - trasa nr I, II, III, IV i V
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Żabno.
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach
- I. Przebudowa drogi gminnej Nr 120351E w miejscowości Gieczno ul. Podleśna II. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gieczno ul. Podleśna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.