eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłaninoŚwiadczenie usługi cateringowej w 2022 roku, przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia 7 dni w tygodniu dla 14 podopiecznych do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 w Kłaninie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku, przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia 7 dni w tygodniu dla 14 podopiecznych do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 w Kłaninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1 w Kłaninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192994537

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłanino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-107

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-57-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powklanino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powklanino.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl,

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Kłaninie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku, przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia 7 dni w tygodniu dla 14 podopiecznych do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 w Kłaninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e366285-695b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POW-K.271.01.U.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest:
świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku, przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia 7 dni w tygodniu dla 14 podopiecznych do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 w Kłaninie, ul. Pałacowa 14, 84-107 Starzyno
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi cateringowej, polegającej na przygotowywaniu z własnych produktów i dostarczaniu każdego dnia przez okres trwania umowy dla:
• trzech posiłków dziennie – śniadań, gorących obiadów, (I danie zupa i II danie), kolacji dla 14 podopiecznych Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 w Kłaninie.
• Śniadanie powinno składać się z pieczywa razowego lub pełnoziarnistego: żytniego, pszennego, mieszanego, masła, sera, wędlin, jaj i innych dodatków np. serek topiony, pasty, warzywa sezonowe), zupy mlecznej)

• Obiad winien się składać z dwóch dań: I danie: zupa, II danie: ziemniaki (zamiennie: ryż, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza jaglana itp.), dania mięsne (duszone, gotowane lub pieczone, smażone): np. sztuka mięsa, kotlet mielony, stek z cebulą, pulpety, udziec kurczaka, kotlet schabowy, filet drobiowy, gulasz itp. i surówka, ryba i surówka, dania mączne: pierogi ruskie, pierogi, pierogi z owocami, pierogi z serem, naleśniki z serem, knedle, makaron z serem, kluski leniwe, kopytka i surówki warzywne z warzyw sezonowych

• Kolacja powinna składać się z pieczywa razowego lub pełnoziarnistego: żytniego, pszen-nego, mieszanego, masła, sera, wędlin, jaj i innych dodatków np. serek topiony, pasty, warzywa sezonowe lub z dania gorącego, np. zapiekanka ziemniaczana, zapiekanka makaronowa, kasza manna z sokiem itp.
zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Borchmann ul. Klonowa 7, Rumia 84-230

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5882212036

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 7

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.