Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338692/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków należących do Zamawiającego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210019126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 21 lokal A
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkimdrezdenko@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5579411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostarczanie wody, odbiór odpadów komunalnych, zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków należących do Zamawiającego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abf39d1-6955-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/osady/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373890,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pod nazwą: „Sukcesywne zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków należących do Zamawiającego”, poprzez ich odzysk metodą R3, z wyjątkiem odzysku, o którym mowa w art. 96 ustawy odpadach, oraz przetwarzania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w instalacjach – w przypadkach stosowania ich w ramach rekultywacji lub zagospodarowania obiektów będących instalacjami (w tym składowiskami odpadów).
2. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania odpadów poprzez odzysk metodą R3 – recykling lub odzysk substancji organicznych. Wykonawca dopuszcza również czasowe magazynowanie odpadów w obrębie własnej instalacji, w której to odpady te będą poddawane przetwarzaniu w ramach procesu odzysku R3.
3. Ilość odpadów wynosi 1 100 Mg. Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania realizacji umowy zawartej z tytułu niniejszego postępowania zmianę ilości odpadów +/- (zwiększenie/zmniejszenie) do 10% (+/- do 110 Mg) ilości podanej w zdaniu pierwszym, maksymalna ilość odpadów wynosi 1 210 Mg. Wykonawca z tytułu niezrealizowania powyższej ilości odpadów nie będzie rościł żadnych praw w stosunku do zamawiającego.
4. Podana w pkt 3. ilość odpadów stanowi wartość maksymalną.
5. Odpady będą dostarczone do wykonawcy przez pojazdy, którymi dysponuje zamawiający. Parametry techniczne pojazdu: masa całkowita do 40 ton, długość do 18 m, szerokość do 2,5 m, wysokość do 4 m.
4.6. Zamawiający wymaga, aby odpady były poddane odzyskowi z zachowaniem przepisów art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach. Przejęcie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami o kodzie 19 08 05 będzie następowało zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach.
7. Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze wykonawcy.
8. Ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach zamawiającego (kwicie wagowym, karcie drogowej lub innym dokumencie) do każdego pojazdu.
9. Dojazd do miejsca przyjęcia i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy zamawiającego miał możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych.
10. Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych. Instalacja nie może być w położona w odległości powyżej 150 km od siedziby zamawiającego.
11. Wykonawca zabezpieczy przyjęcie odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami.
12. W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
12.1. Każda faktycznie dostarczona przez zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów,
12.2. Ewidencja będzie prowadzona za pośrednictwem elektronicznego rejestru -Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarowaniu odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie o odpadach,
13. Warunki rozliczania zadania:
13.1. Dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania lub wystawienia zbiorczej miesięcznej faktury, podstawą będą karty przekazania odpadów (KPO),
13.2. Fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy po jego zakończeniu.
13.3. Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów na podstawie kart ich przekazania.
13.4. Wynagrodzenie płatne będzie przez Zamawiającego przelewem po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury Vat, w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury Vat.
13.5. Wykonawca zapewni zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych objętych zakresem zamówienia wytworzonych w okresie jego realizacji.
14. Pełna informacja zawarta jest w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260053,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260053,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260053,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GWDA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642352589
7.3.3) Ulica: Na Leszkowie 4
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260053,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Dostawa wyrobów medycznych do przygotowywania i podawania leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/3/2025
- Zarządzanie nieruchomościami
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
- Wywóz nieczystości stałych Zakładu Karnego w Sztumie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych i plażowych w 2025 r.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, opakowaniowych, kuchennych i wytworzonych w SPWZOZ w Stargardzie
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.