Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00010133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3212280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e329730-aaf8-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.242.1.NB.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269732,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
1) Część nr 1 – całodobową obsługę i konserwację lokalnego systemu monitoringu zlokalizowanego w nieruchomości przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
Część nr 2 – całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji
w przypadku wystąpienia alarmu napadowego i sygnałów alarmowych w budynkach położonych przy w Świnoujściu przy ul.:
a) Wyspiańskiego 35 C;
b) Holenderskiej 2A/1A;
c) Grunwaldzkiej 71A;
d) Piastowskiej 62-62A
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
Część nr 3 – całodobową obsługę i konserwację lokalnego systemu monitoringu, zlokalizowanego w nieruchomości przy ul. Steyera 11-13 w Świnoujściu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
Część nr 4 – ochronę fizyczną mienia tj. nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 4 oraz ochrony osób znajdujących się w przedmiotowym budynku wraz z monitoringiem wizyjnym zlokalizowanym w budynku - od poniedziałku do piątku od godz. 0545 do godz. 1845 oraz w soboty od godz. 700 do godz. 15 00 jak również monitorowania i podejmowania interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku i na terenie wokół budynku - od poniedziałku do piątku od godz. 1845 do godz. 545 dnia następnego, w sobotę od godz. 1500 do poniedziałku do godz. 0545, a we wszystkie dni wolne od pracy całodobowo;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 212132,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
Część nr 5 - całodobową obsługę i konserwację lokalnego systemu monitoringu zlokalizowanego w budynku i na terenie nieruchomości położonej przy ul. Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring wizyjny oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części obejmuje swoim zakresem:
Część nr 6 - całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych na nieruchomości przy ul. Łużyckiej 9 w Świnoujściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej jako „Ustawa”, informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.” dla wszystkich sześciu części.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla każdej z części postępowania złożona została jedna oferta. Oferta złożona dla każdej z części postępowania przez Zakład Usług Ochrony Osób i Mienia „KONWÓJ – SECURITY” Dariusz Wielgoliński i Elżbieta Wielgolińska s.j. z siedzibą przy ul. Woj. Polskiego 1/19 w Świnoujściu, nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty dla żadnej z części postępowania nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.