Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Dopiewo ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1c
1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Dopiewo ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89d7253-5dbc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003835/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie zieleni przydrożnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
jest bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Dopiewo.
Poniżej zakres prac przewidywanych do zlecenia w trakcie trwania umowy, który może ulec zmianie ilościowej w ramach poszczególnych pozycji przedmiaru, w ramach danej pozycji:
UTRZYMANIE ZIELENI PRZYDROŻNEJ
Pielęgnacja drzewostanu m³ 8 300,00
Koszenie poboczy i rowów m² 1 450 000,00
Przycinanie żywopłotów mb 1 600,00
Koszenie placów zielonych m² 450 000,00
Wycinka drzew wraz z usunięciem karpin
-kat. I - obw. pnia 0 - 50 cm szt. 100
-kat. II - obw. pnia 51 - 100 cm szt. 50
-kat. III - obw. pnia 101 - 150 cm szt. 6
-kat. IV - obw. pnia 151 - 200 cm szt. 3
-kat. V - obw. pnia 201 i więcej szt. 3
Opis przedmiotu niniejszego zamówienia został opisany w SST - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia ( załącznik nr 9 do SWZ).
Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w przedmiarze robót. Ilości wykonywanych prac w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w przedmiarze robót, jednak łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 80 % kwoty określonej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-23-74-247
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 15
7.3.4) Miejscowość: Dopiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOPIEWO
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.