Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168803/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e2cfb7-0c80-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024913/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 - magazynu chemicznego w formule "zaprojektuj i wykonaj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168803/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 77/DIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 – magazynu chemicznego w formule ”zaprojektuj i wykonaj”
ZAKRES:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji i architektury uwzględniającej podział budynku na dwa magazyny, zmianą podziału pomieszczeń oraz remont wszystkich pomieszczeń;
2) Wykonanie kwalifikacji pomieszczeń budynku magazynu nr 38 i samego budynku pod względem zagrożenia wybuchem i zagrożenia pożarem.
3) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej z uwzględnieniem potrzeb użytkowników.
4) Opracowanie dokumentacji wymiany instalacji c.o. z uwzględnieniem parametrów
z nowego węzła cieplnego, wykonanego w ramach innego zamówienia.
5) Opracowanie dokumentacji projektowych branży elektrycznej (projektów budowlano/wykonawczych) na wymianę: instalacji oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych 230/400V, instalacji zasilania wentylacji i automatyki wentylacji, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, rozbudowy (wymiany) elektroenergetycznego złącza budynkowego.
6) Opracowanie dokumentacji projektowych branży niskonapięciowych (projektów budowlano/wykonawczych): sieci strukturalnej w budynku, instalacji sygnalizacji ppoż.
i sygnalizacji bezpieczeństwa, z odpowiednimi przyłączami.
7) Przebudowa wejścia bocznego do budynku z podestem - rampą z podjazdem dla samochodów ciężarowych.
8) Remont i przebudowa pomieszczeń magazynowych z utworzeniem magazynów chemicznych o mniejszych powierzchniach i wydzieleniu powierzchni dla magazynu kwaterunkowego.
9) Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatu z wymianą osprzętu.
10) Wymiana ślusarki i stolarki okiennej na okna aluminiowe w magazynach.
11) Wykonanie tynków nowych ścian oraz uzupełnienia i przetarcie tynków istniejących
z likwidacją rys i ubytków.
12) Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń;
13) Wymiana instalacji c.o. z dostosowaniem do parametrów nowego węzła cieplnego;
14) Wymiana uszkodzonej-wyeksploatowanej stolarki drzwiowej z uwzględnieniem przepisów ppoż.
15) Zakup i zamontowanie platformy towarowej do 200 kg dla pokonania różnicy poziomów z posadzki piwnic na poziom terenu.
16) Remont schodów podestu w wejściu głównym ,z wymianą okładzin.
17) Remont dachu po zainstalowaniu wentylatorów dachowych oraz naprawę kominów wentylacyjnych.
18) Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej z dostosowaniem do obowiązujących przepisów oraz do nowego podziału pomieszczeń.
19) Wymiana instalacji hydrantowej z rozdziałem na dwa zespoły magazynów;
20) Wymiana instalacji wody zimnej, instalacji c.o. z właściwym rozmieszczeniem grzejników na parterze zapewniając równomierne dogrzewanie pomieszczeń magazynowych zapewniając min temp. 15 st. C., a w pomieszczeniach biurowych 22 st. C.
21) Wymiana instalacji elektrycznej wg projektu, w tym: wymiana instalacji elektrycznej
w pomieszczeniach magazynu chemicznego, zakwalifikowanych jako zagrożone wybuchem, na instalację przeciwwybuchową, wymiana instalacji odgromowej.
22) Wymiana rozdzielni głównej z rozdziałem na dwóch odrębnych użytkowników.
23) Montaż sieci strukturalnej , SSWiN i SSP wg projektów.
24) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów budynku wraz z odwodnieniem deszczówki do przykanalika,
25) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót
UWAGA:
Roboty budowlane będą wykonywane etapami w oparciu o uzgodniony z Użytkownikiem harmonogram realizacyjny. Magazyn podczas prac budowlanych będzie czynny,
w ograniczonym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FK Grupa Inwestycyjna Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Kurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5272957915
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.