Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218726/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKRZYSZÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 642
1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow,m,216290,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKRZYSZÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c29503-269e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218726/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475741,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Skrzyszów.część I zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w ramach funduszy sołeckich.
a) wykonanie nakładki asfaltowej przy drodze gminnej dz. nr: 461/21, 462/1, 461/16, 461/14, 430, 461/19, 461/20, 460/1 w Łękawicy o długości 322 mb
b) wykonanie nakładki asfaltowej przy drodze gminnej dz. nr: 455/1, 456/2, 457/2 w Łękawicy o długości 136 mb
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zakresach robót objętych zamówieniem (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest prowadzić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zaklauzulowaną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 90787,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Skrzyszów.część II zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych. Zakres prac obejmuje wykonanie:
a) poszerzenie drogi "Księża" w Ładnej na odcinku 80 mb,
b) wykonanie łat na drogach „Księża” oraz „Na Średzinach” na powierzchni 101,1 m2,
c) nawierzchni asfaltowej na drodze od remizy OSP w Ładnej o długości 250 mb,
d) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Chwistka" w Pogórskiej Woli o długości 295 mb,
e) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Zdeba" w Pogórskiej Woli o długości 90 mb,
f) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Olszówkę" w Pogórskiej Woli o długości 255 mb,
g) nawierzchni asfaltowej drogi koło "Rybakówki" w Skrzyszowie o długości 250 mb,
h) nawierzchni asfaltowej drogi "Za Hitpolem" w Skrzyszowie o długości 75 mb,
i) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Jutrzenkę" w Szynwałdzie o długości 200 mb,
j) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Korzeń" w Szynwałdzie o długości 225 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zakresach robót objętych zamówieniem (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest prowadzić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zaklauzulowaną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 384953,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149894,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149894,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149894,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części II, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 487 509,43 zł, a wartość złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu wynosi 600 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI SKRZYSZÓW
więcej: przetargi SKRZYSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wołominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.