eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU BUDYNEK "A" - PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO AKTUALNYCH POTRZEB - ETAP II ( SKRZYDŁO POŁUDNIOWE OD STRONY ULICY NOWE OGRODY) I ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU BUDYNEK „A” – PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO AKTUALNYCH POTRZEB – ETAP II ( SKRZYDŁO POŁUDNIOWE OD STRONY ULICY NOWE OGRODY) I ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817/946/752/765

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU BUDYNEK „A” – PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO AKTUALNYCH POTRZEB – ETAP II ( SKRZYDŁO POŁUDNIOWE OD STRONY ULICY NOWE OGRODY) I ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c4007c-37cc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012396/52/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Komenda Miejska Policji w Gdańsku - przebudowa i dostosowanie obiektu do aktualnych potrzeb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249556/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9098485,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komenda Miejska Policji w Gdańsku budynek główny administracyjny „A” – przebudowa i dostosowanie głównego budynku administracyjnego „A” Komendy Miejskiej Policji do aktualnych potrzeb i wymagań w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej.
Budynek objęty nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym.
Dokumentacja techniczna załączona do postępowania zawiera pełny zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania w budynku Komendy Miejskiej Policji w trzech etapach.
Niniejsze postępowanie dotyczy wybranych robót remontowych – zgodnie z załączonymi przedmiarami do wykonania w budynku „A” w poszczególnych branżach w latach 2021 -2023.
Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.
Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji na realizację zadania w 2021 roku dysponuje kwotą w wysokości 247.308,00 zł brutto.
Pozostałe środki finansowe wynikające ze złożonej oferty będą przyznawane przez Komendę Główną Policji w kolejnych planach inwestycyjnych na lata 2022 – 2023.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.




Zgodnie z art. 310 p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego
postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem
okoliczności określonych w art. 260 U-pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15844400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16250000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15844400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EBUD- Przemysłówka Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554 030 98 50

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15844400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.