Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280972/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00308134/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00328941/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
- 2022/BZP 00233813/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek produkcyjnomagazynowousługowy z infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 1/179 1/94 1/167 przy ul Rozwojowej Tarnów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOWSKI KLASTER PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851730610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 637 75 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tkp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tkp.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tkp.com.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek produkcyjnomagazynowousługowy z infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 1/179 1/94 1/167 przy ul Rozwojowej Tarnów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e9ff641-4776-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280972/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2625091,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek produkcyjn – magazynowo - usługowy z infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 1/179, 1/94, 1/167 obr 247 przy ul. Rozwojowej 41 w Tarnowie w tym:
a. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
b. docieplenie dachu,
c. wzmocnienie konstrukcji dachu, wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu,
d. wykonanie ścian attykowych na ścianach szczytowych budynku, wraz z warstwami izolacji termicznej i wykończenia ścian,
e. ocieplenie ścian fundamentowych,
f. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
g. montaż bram garażowych,
h. odtworzenia warstw izolacji pionowej fundamentów/ wykonania warstw izolacji pionowej fundamentów,
i. skucie i wykonanie nowych warstw posadzki wewnątrz całego budynku,
j. wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania budynku – zgodnie z opracowaniami branżowymi,
k. wykonanie opaski wokół budynku,
l. wymianę orynnowania obiektu,
m. zamurowanie i wyburzenie ścian w zakresie opisanym i oznaczonym na rysunkach,
n. wykonanie okładzin ściennych wewnętrznych i zewnętrznych,
o. klasyfikację pożarową obiektu i dostosowanie go do obecnie obowiązujących przepisów i norm prawnych,
p. wykonanie nowoprojektowanych ścianek wewnętrznych,
q. wyposażenie pomieszczeń zapleczy socjalnych.
r. wykonanie wentylacji pomieszczeń,
s. wykonanie klimatyzacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213251-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów przemysłowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421148-3 - Instalowanie bram
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3073453,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3999207,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3073453,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane IMBUD Jerzy i Jarosław Gajdosz sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730204400
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307345,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.