eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Wielkopolskiego ITB w Poznaniu.



Og³oszenie z dnia 2023-01-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Wielkopolskiego ITB w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Budowlanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Prowadzenie badañ naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Wielkopolskiego ITB w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6ddee47-97cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00044223

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://itb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: zgodnie z pkt. 6 SWZ 6.1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza
mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://itb.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
6.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail
Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na
Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.9. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
6.9.1. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Fire-fox w wersji wpieranej przez producenta.
6.9.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowa-nia Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej
szyfrowa-nie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezama-wiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception
site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
6.9.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpo-wiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci
podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia
Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
6.9.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
6.9.5. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwo na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
zgodnie z pkt. 6 swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzib± w
00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon
22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego p.n. „Przebudowa i remont pomieszczeñ socjalnych i biurowych znajduj±cych siê we wschodniej czê¶ci hali
NW”. Podstawa prawna przetwarzania rozporz±dzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Podane przez Wykonawcê Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.
8. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.02TZ.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy i roz³adunek oleju opa³owego lekkiego, do Oddzia³u Wielkopolskiego Instytutu Techniki Budowlanej w Poznaniu w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III niniejszej SWZ. Nale¿y braæ pod uwagê fakt, ¿e pojazd dostarczaj±cy paliwo do lokalizacji wg pkt. 2.2a) OPZ bêdzie wje¿d¿a³ do centrum miasta i pole manewru wjazdu na posesjê jest znacznie ograniczone. Dlatego autocysterny musz± byæ o maksymalnej pojemno¶ci 13 000 l. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym, z prawem obni¿enia warto¶ci umowy, bez prawa Wykonawcy do zg³oszenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego w okresie obowi±zywania umowy wyniesie 10.000 l

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wznowienia zamówienia polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia przez okres 6 miesiêcy na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowi±zuj±cego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio.
2. Prawo do wznowienia bêdzie realizowane poprzez jednostronne pisemne o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego przekazane Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed up³ywem terminu realizacji zamówienia podstawowego.
3. Prawo do przed³u¿enia terminu realizacji umowy o którym mowa w ust 1 nale¿y wy³±cznie do Zamawiaj±cego a Wykonawca pozbawiony jest kierowania jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u nie zrealizowania zamówienia w okresie wskazanym w ust. 1.
4. W przypadku wznowienia Zamawiaj±cy zwiêkszy proporcjonalnie maksymaln± kwotê o której mowa w § 6 ust 1

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny, przy czym 1% = 1 pkt: Cena – 100 %

17.3 Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ formularz ofertowy podaj±c: sta³± mar¿ê w % lub sta³y opust w % oraz warto¶æ oferty brutto/netto.
17.4 Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w formularzu oferty cenê oferty brutto, na któr± sk³adaæ siê bêdzie: hurtowa cena 1 litra oleju opa³owego (Olej Napêdowy Grzewczy Ekoterm) publikowana przez PKN ORLEN S.A. na stronie: https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.aspx obowi±zuj±ca na dzieñ 19.01.2023, szacunkowa ilo¶æ litrów (40 000) oraz sta³a obowi±zuj±ca w trakcie trwania umowy mar¿a lub sta³y obowi±zuj±cy w trakcie trwania umowy opust udzielony przez Wykonawcê.
17.5 Wyliczaj±c warto¶æ oferty netto okre¶lon± w formularzu ofertowym nale¿y przemno¿yæ hurtow± cenê 1 litra (bez podatku VAT) oleju opa³owego (Olej Napêdowy Grzewczy Ekoterm) publikowan± przez PKN ORLEN S.A. obowi±zuj±c± na dzieñ 19.01.2023r. przez 40 000 litrów, a nastêpnie uzyskan± cenê powiêkszyæ o okre¶lon± marzê (w %) albo pomniejszyæ o udzielony opust (w %). Cenê oferty (Warto¶æ oferty brutto) stanowi suma warto¶ci oferty netto i podatku VAT. Mar¿ê/opust nale¿y podaæ do dwóch miejsc po przecinku.
17.6 Cena oferty s³u¿yæ bêdzie do porównania z³o¿onych ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z punktacj± przyznawan± ofertom w kryterium oceny ofert. Maksymalne zobowi±zanie na realizacjê zamówienia wynikaj±ce z umowy, stanowiæ bêdzie kwota jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
17.7 W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ warto¶æ wszystkich elementów zamówienia potrzebnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, a tak¿e wszelkie inne koszty niezbêdne do nale¿ytego zrealizowania zamówienia, z uwzglêdnieniem wszystkich obowi±zuj±cych podatków od towarów i us³ug, podatek akcyzowy, op³aty, daniny i inne ¶wiadczenia, w tym koszty dostaw przedmiotu zamówienia które Wykonawca zobowi±zany jest ponie¶æ w zwi±zku z prawid³ow± realizacj± zamówienia. Ewentualne rabaty, upusty musz± byæ wliczone w cenê oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem - Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca musi do³±czyæ
aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania: Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie sk³adaj± ofertê (konsorcja)
11.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu maj± byæ spe³nione ³±cznie. Zapisy punktu 9.1. stosuje siê odpowiednio.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w punkcie 10.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
zgodnie z pkt. 11 swz

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku w którym umowa zostanie przed³u¿ona na okres ponad 12 miesiêcy od daty podpisania umowy, zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (warto¶æ opustu lub mar¿y), wynikaj±cego z oferty, mo¿e podlegaæ waloryzacji w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1), bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1), warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
zgodnie z par. 8 i 9 IPU

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Umowa obowi±zuje przez okres 12 miesiêcy lub do wykorzystania kwoty 300.000 z³ z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci wznowienia zamówienia na okres kolejnych 6 miesiêcy na zasadach okre¶lonych w § 7.
Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o zrealizowane: w terminie 12 miesiêcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty 300.000 z³ netto.
W przypadku wykorzystania kwoty przed up³ywem 12 miesiêcy – umowa wygasa. W przypadku nie wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizacjê niniejszej umowy po up³ywie 12 miesiêcy – Strony mog± przed³u¿yæ czas trwania umowy, przy zachowaniu pozosta³ych warunków umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 6 miesiêcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.