Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00032974/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14 (po zmianach)
- 2021/BZP 00033040/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044233 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ V – COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zacisze
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0413576001
1.5.8.) Numer faksu: 0413576007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://starostwopinczow.realnet.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ V – COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-648ca65a-9d22-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004585/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032974/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PiPR.IV.041.2.V.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307876,29 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa - rękawice nitrylowe rozm M,L.XL (1 opk.= 100 szt.) - 3700opk.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 206941,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa - Maseczki chirurgiczne (1opk=50szt) - 4500opk4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 43740 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa - Maseczki FFP3 (1opk=1szt) - 15500 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 57195 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191808
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209790
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191808
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Przybylski "Oskar" Agencja Reklamowa"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630211479
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-461
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ PRZYBYLSKI "OSKAR" AGENCJA REKLAMOWA
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ PRZYBYLSKI "OSKAR" AGENCJA REKLAMOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191808,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17325
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47610
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17325
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hongbo Clean Energy Europe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364985643
7.3.3) Ulica: Północna 12a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-805
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17325,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26195
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157325
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26195
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma GREG-POL Jolanta Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241878948
7.3.3) Ulica: Sportowa 25/7
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26195,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-292021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- "Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie - etap I" -
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
- ZP/4/TP2/2025 Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu szpitala
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.