Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00044235 z dnia 2024-01-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi mechaniczne na rzecz Kopani Soli "Wieliczka"-in house.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi mechaniczne na rzecz Kopani Soli "Wieliczka"-in house.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ca9fd4-82c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TRG/135
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) usług technicznych,
2) usług technicznych świadczonych w podziemnych wyrobiskach Zakładu Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „górniczymi usługami technicznymi”,
3) usług polegających na obsłudze i bieżącej konserwacji instalacji przemysłowych wód
i solanek zlokalizowanych na powierzchni,
4) usług polegających na stałym nadzorze nad urządzeniami poddozorowymi,
5) wynajmu wózków widłowych o napędzie na baterie kwasowo – ołowiowe, wraz z zapasową baterią, dwoma stojakami na baterie, wózka paletowego ręcznego do transportu baterii na stojak i montażu na wózku widłowym, oraz dwoma prostownikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98395000-8 - Usługi ślusarskie
45262670-8 - Obróbka metali
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów
42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4445363,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4445363,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4445363,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli "Wieliczka" Wsparcie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831705025
7.3.3) Ulica: Park Kingi 10
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 30-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4445363,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą
osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym
wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest
również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której
mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Ad. a.Zamawiający
jest spółką prawa handlowego, której jedynym akcjonariuszem jest Skarb Państwa. Jest on równocześnie założycielem i
jedynym udziałowcem spółki Kopalnia Soli „Wieliczka” Wsparcie Sp. z o.o., zwanej dalej „Wykonawcą”. Wykonawca
prowadzi działalność w obiektach stanowiących własność Zamawiającego, a jej głównym celem (zgodnie z treścią aktu
założycielskiego) jest „świadczenie usług na rzecz wspólnika Kopalni Soli „Wieliczka” Spółki Akcyjnej z siedzibą w Wieliczce
wpisanej w rejestrze przedsiębiorców pod numerem 0000278401”. Zamawiający ma także wyłączne prawo do powoływania
i odwoływania członków zarządu Wykonawcy. Niezależnie od powyższego, zarząd spółki Wykonawcy musi również
uzyskiwać zgodę Zamawiającego na dokonanie licznych czynności wskazanych w jej akcie założycielskim (m. in. w zakresie
wyrażania zgody na nabycie lub zbycie składników aktywów trwałych o znaczącej wartości). Zamawiający zatwierdza także
obowiązujące w spółce Regulaminy: Organizacyjny oraz Zarządu, a także przyjmuje roczne plany rzeczowo – finansowe i
strategiczne plany wieloletnie. Zamawiający ma również zagwarantowane w akcie założycielskim prawo żądania
przedstawienia wszelkich dokumentów dotyczących prowadzenia spraw spółki. Tym samym, kontrola sprawowana przez
Zamawiającego odpowiada w istocie kontroli sprawowanej przez niego nad własnymi jednostkami.Ad. b.Średni przychód
osiągnięty przez Wykonawcę z tytułu wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego lub przez inną osobę
prawną, nad którą Zamawiający sprawuje kontrolę w ciągu trzech lat poprzedzających udzielenie zamówienia, zgodnie z
treścią dokumentów finansowych, był wyższy niż 90% wszystkich osiąganych przez niego przychodów.Jednocześnie,
zmiany, jakie wprowadzono w 2021 roku grupie kapitałowej Kopalni Soli „Wieliczka” (z czym wiąże się m. in. znaczące
zwiększenie zatrudnienia w spółce Wykonawcy oraz zakładane rozszerzenie zakresu usług świadczonych przez
Wykonawcę w ramach umów typu in – house), sprawiają, że dane liczbowe odnośnie do przychodów za trzy ostatnie lata
mogą wydawać się nieadekwatne do aktualnego stanu faktycznego. Wiarygodne prognozy finansowe, a w szczególności
zamiar zawarcia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą kilku kolejnych umów typu in – house, a także zawarte w akcie
założycielskim ograniczenie możliwości świadczenia usług na rzecz podmiotów trzecich do mniej niż 10% wartości
przychodów Wykonawcy, sprawia, że warunek należy uznać za spełniony. Ad. c.W spółce Kopalnia Soli „Wieliczka”
Wsparcie Sp. z o.o.nie ma bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego. Właścicielem 100% udziałów tej
spółki jest Zamawiający, którego akcje w całości są własnością Skarbu Państwa.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
więcej: Wózki widłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.